Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ihmettelen aina näitä keskusteluja, joissa paheksutaan alkoholin käyttöä lasten nähden. Meillä ja meidän ystäväpiirissä kun ei ryyppäämistä harrasteta, vaikka viiniä tms. usein juodaankin, ja aina on lapset paikalla, niin tuli vaan mieleen, että ajatteleeko monikin alkoholinkäytön olevan aina kaatokännäämistä?

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Musta tuntuu kauheelta kun tulee jotenkin turtunut olo. Kaiken lisäksi siinä vaiheessa alkaa puhumaan vain itseä kiinnostavista aiheista kovaan ääneen ja seuraavana päivänä saa olla nolona.

Valitettavasti täytyy sanoa, että mies taas on sellainen että sillä taas tulee parin lasin jälkeen jokin sisäinen pakko jatkaa juomista humalaan asti ja niin paljon yli kuin pystyy...

Silloin tuli kaverin häissä maisteltua todella petollista boolia ruokajuomien päälle. Boolia ehdin juomaa ehdin juomaan pari mukillista ennen kuin askel alkoi heittää!

Yleensä ottaen, en juo kännejä koskaan. Miksi joisin? En oikein ymmärrä miksi niin tehdäänkään? Eihän kaikki kännit voi olla vahinkoja?

Juon todella harvoin, ehkä kerran vuodessa alkoholia ja silloinkin tölkin tai kaksi siideriä. Tämä määrä sitten kihahtaa päähäni helposti ja hiprakassa olen.

tykkään ottaa melkeinpä joka viikonloppu jonkun siiderin tai oluen tai muutaman viinilasillisen rentoutuakseni.. sekin määrä tuntuu jo päässäni, mutta yleensä en lasten hereilläoloaikana ota kauhean paljoa vaan sen jälkeen vasta.. enkä sittenkään kovin paljoa! =)

itse voin ihan hyvin juoda puoli pulloa viiniä tulematta humalaan. Jos istutaan iltaa vaikka kuusikin tuntia ja syödään hyvin, ei 2-3 lasillista saa minua siinä ajassa humalaan.

kun täällä todellakin puhutaan alkoholista niin tuomitsevaan sävyyn. Minulla ei ole mitään ongelmia rajoittaa juomistani lasilliseen tai kahteen viiniä tai ottaa joskus iltaisin yksi yömyssy. Osaan toki kännätäkin ihan kunnolla ja niin toisinaan teenkin, mutta silloin lapsi on hoidossa...

Tällöin ei voi puhua edes hiprakasta. Yhdestä lasillisesta mulla ei punastu posketkaan. :)

Mutta jos ollaan iltamenoissa (ilman lapsia), hyvin usein tulee juotua ainakin pikkuhumalaan asti, joskus törkykänniinkin. Ja näitä iltamenoja on muutaman kerran vuodessa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat