Vierailija

En tietenkään käytännössä ajatte noin, teen ahkerasti töitä jne, mutta periaatteessa voisin ottaa ison pankkilainan ja heittäytyä vapaalle. maksaisin sitten pois kun vanhempani menehtyvät (mitä en tietenkään toivo, mutta kaikki me jossain vaiheessa täältä lähdetään). välillä minun on vaikea suhtautua ajatukseen, että minusta tulee miljonääri ilmaiseksi, tekemättä mitään niiden rahojen eteen (isäni on erään suuren, tunnetun, maailmanlaajuisen firman johtaja). Joskus mietin, vaikuttaako tuo asia siihen, että moni tuntematon tekee lähempää tuttavuutta. ehkä olen tullut asian suhteen jotenkin vainoharhaiseksikin.

Kommentit (4)

Vierailija:

Lainaus:

Joskus mietin, vaikuttaako tuo asia siihen, että moni tuntematon tekee lähempää tuttavuutta. ehkä olen tullut asian suhteen jotenkin vainoharhaiseksikin.

Kuka muka valitsee ystävänsä sen perusteella, kelle tulossa suuri perintö?! :o

Suvussakin on useampia menestyneitä ihmisiä. En silti ole koskaan kuullut kenenkään ajattelevan noin. Itse asiassa, itsellekin tulossa aikanaan iso perintö, mutta eittämättä sen heti vaihtaisin siihen, että vanhemmat voisivat olla luonani aina. Evvk isot rahat. Olen lapsuuteni elänyt yltäkylläisyydessä, eikä se nyt niin erinomaista ole. Elämässä on paljon ilmaisia, ihania asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat