Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse juon noin kerran viikossa muutaman oluen. muutama on siis 4-6 pulloa keskaria. Enkä juo lasten hereillä ollessa. Näin olen tehnyt koko imetysajan. Vauva nyt 6kk. Olenko huono äiti mielestänne?

Kommentit (21)

Mä oon 161cm ja 54kg. Jos mä juon 4 puolen litran siideriä oon kyllä aikaslailla kännissä.

Huomenna oon menossa pikkujouluihin ja pohjia olen ajatellu ottaa 2 siideriä, neljä ostin mut en varmaan ota mukaan ku ne 2.

En kyllä koskaan edes hiprakkaan, lasin viiniä tai oluen ruuan kanssa tai telkun edessä.

Huonosta äidistä en tiedä, itse en ainakaan ole;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos joka päivä tissuttelet, niin ennenpitkää saat tissutella aina vain enemmän ja enemmän tullaksesi känniin. Jos juot harvoin, tulet huppeliin hetkessä jo puolesta desistä tai suullisesta ja känniin nopeasti, varma krapula. Viikon känniputkessa taas ei mikään määrä tunnu missään.

Kun mlemamt lapset ovat simahtaneet tuossa iltakasilta, teemme usein iltapalaa ja sen kanssa voi mennä lasi tai pari viiniä. Glögiä olen myös näin joulun alla nauttinut.

Lähinnä tyyliin puoli pulloa olutta tai pienen lasin viiniä. Jostain syystä en edes halunnut enempää kuin maistiaisen vauvan ollessa pieni. Imetys jatkui kuitenkin vuoden ikään, ja siinä loppupäässä imetystä käytiin miehen kanssa myös ihan baarissa, jossa tuli otettua useampi olut. Sen jälkeen mentiin mummolaan yöksi, missä mummo oli tietysti hoitovastuussa aamuun asti.

mä olen juonut aina sitten kun vauva yöunillaan. olen imettänyt pari kertaa niinkin että alkoholia on äidinmaidossa ollut mutta ne määrät on niin pieniä ettei siitä ole haittaa. eri asia on jos vetää perseet, se ei mielestäni ole sallittua kun vauvan käsittely muuttuu kömpelöksi ja vauva vaistoaa sen.

ap

että kun lapsi seuraavan kerran syö, niin alkoholia ei veress enää ole.

Tosin meidän tyttö vajaa 3kk päätti lomamatkalla lopettaa yösyömiset ja nukkua koko yön yhteen putkeen eli ei kauheasti tarvinnut laskea - tosin " vajaa puoli pulloa" minun osuus silti oli.

Saunajuomaa, tai ruoan kanssa. En aina kun on tarjolla tai sauna, jos vaikka väsyttää liikaa. Silloin tiedän nukkuvani turhan raskaasti, ja nukahtavan heti juotuani, enkä siis halua.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat