Vierailija

Synttäreitähän te ette siis vietä, mutta onko kauhee synti olla osallitumatta niihin ja entä pikku-joulut jos ne on vaan sellaset firman juhlat joissa ei ole mitään jouluisia juttuja ym. ?

Kommentit (10)

ihmisinä kaikki ovat saman arvoisia. Minä olen itse kiinnostunut täsät uskonnosta, en ole ainakaan vielä JT. Mutta ehkä jonain päivänä.

-ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

uskontonsa äidinmaidossa. Mutta että ihan tavallinenkin pulliainen aivopestään tuosta noin vain?? Minä kyllä tässä kohtaa ajattelen, että sinulla on varmaa jossain lähimenneisyydessä joku kriisi?? Silloin on hyvä iskeä, heikkoon kohtaa, heikkona hetkenä.

erailija:

Lainaus:

ihmisinä kaikki ovat saman arvoisia. Minä olen itse kiinnostunut täsät uskonnosta, en ole ainakaan vielä JT. Mutta ehkä jonain päivänä.

-ap.

Olen onnekas ihminen. Olen terve ja minulla on terveet elämäntavat, positiivinen luonne ja paljon ystäviä. Lisäksi urheilen ja luen paljon. Minulla on hyvä aviomies, lapsia ei ole, mutta ei sekään ole ongelma.

Mutta minua on aina uskonnot kiinostaneet, olen aina miettinyt onko jumalaa olemassa. Rakastan ja kunnioitan luontoa. Harrastan luontokuvausta mm. luonnon kautta olen oppinut näitä asioita ja se on pannut minut ajatteleen näitä asioita.

Minä olen tutkinut mm. islamia ja juutalaisuutta, puhumattakaan tietysti näistä kristikunnan uskonnoista joista en ole vastauksia löytänyt.

Mutta uskon että Raamattu on ohjekirja ihmisille ja sitä tutkimalla voi ymmärtää jumalaa ja saada selkoa siitä mitä se meiltä haluaa.

-ap.

ei-niin-tiukka JT-työkaveri oli mukana, mutta taas oiken-tosi-tiukka toinen (ikävä kyllä työkaveri hänkin) ei taas ollut. mene ja tiedä,,,,,,,,

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat