Vierailija

Kuinka usein pesette lasten kuravaatteet ja ulkovaatteet koneessa?

Itse pesen kurikset joka päivä käsin ja kerran viikossa koneessa, mutta hoitaja sanoi, että pitäisi pestä useammin koneessa, kun ovat sisältä niin likaiset. Eihän siitä muuta pyykkiä ehdi pesemään, jos joka päivä pyörii kurikset koneessa. Varsinkin näillä rapakeleilllä. Lisäksi pyykkikone menee aika helposti rikki isosta hiekkarasituksesta.

Kommentit (9)

että muillakaan ei ole joka päivä kurikset konepesun jäjiltä.

Mä pahoitan vaan aina mieleni, kun hoitaja keksii jonkun syyn moittia mua. En sitten osaa arvioida, onko moitteet aiheesta vai aiheettomia...

Kuten muidenkin vaatteiden kohdalla: silloin kun on tarvis. Käytännössä pärjään kurakauden yli käsipesulla ja ehkä yhdellä konepesulla (lopuksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kuriksissa on sellaista mikrohienoa hiekkaa/savea, joka ei lähde huuhtelemalla vaan päätyy pesukoneeseen.

Niin ja meidän lapset ovat aivan yltäpäältä likaisia joka päivä!

En tosiaan edes pese kuriksia päivittäin. Harjaan ne kuivana kuistilla, ettei niissä ole irtohiekkaa. Vanha auton lumiharja on muuten kätevä siihen hommaan, toinen sellainen on autossakin että saa lapsien pahimmat kurat ja talvella lumet harjattua pois ennen autoon tuloa.

Voi... sanonko mikä?! Siis ihan totta, kannattaa ne nyt huuhdella hyvin ennen koneeseen laittamista ja sitä ennen vielä ulkona putsata pahimmat pois. Hirveen sottasia lapsia teillä tuntuu olevan, kun ei tuolla meidän 4-vuotiaalla pojalla tarvii ees kuriksia pitää..

meillä pestään kurikset viikonloppuisin koneessa, joskun viikolla, mutta vain jos superlikaiset! muuten riittää kunnon huuhtelu, suihkussa illalla pesen.

kiitos autonharjavinkistä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat