Seuraa 

onko muilla kokemusta- mitä tarkoittaa kun ihan lepotilasta huolimatta on kipeän tuntuisia supistuksia/jomotusta joka tuntuu ristiselässä- ja vatsa löysänä ? onko syytä huoleen ? tämä on toinen lapsemme, ensimmäisen kanssa ei ollut mitään tällaista. onko muilla samanlaisia kokemuksia- merkitseekö tämä sitä että vaaveli syntyisi ennen aikojaan ? ja siis rv nyt 35...huolestuin ainakin itse kun kipuja vaan tulee,,.,

Kommentit (4)

olen lepäillyt koko viikonlopun ja tänään ei satu enää niin paljoa kuin kahtena edellisenä päivänä. olen menossa ensi viikolla lääkäriin kuitenkin..olisihan hyvä että vaavi pysyisi vielä kasvamassa ainakin viikon niin että olisin " jo" viikolla 37...

n oikein osaa sanoa stressivatsasta tai ei- mutta mulla ainakin heti kun supistukset tuntuvat kipeiltä, niin vatsa reagoi ihan samaan aikaan ja ristiselkään sattuu. mutta niin sattui ristiselkään viime synnytyksessäkin, eli jotenkin nuo kaksi liittyvät kyllä yhteen!

mutta lepo todellakin auttaa tähän- kunhan pystyisi lepäämään tarpeeksi seuraavan viikon aikana huolimatta 3,5 vuotiaasta rasavillistä....

jos olet stressivatsatyyppiä, vatsa voi mennä löysälle ihan vaan siitä hermoilusta, mitä supistukset aiheuttavat... Eli ne kaksi ei välttämättä liity yhteen - vaikka toki voi merkitä lähestyvää synnytystäkin.

Mulla ainakin vatsa " oireilee" aina kun on enemmän supistuksia, mutta synnytys ei silti ole vielä ihan lähellä :)

Kandi rv36+

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun mielestä kuulostaa, että synnytys olisi lähellä tai ainakin varmaan nuo ovat jo avaavia supistuksia. Itsellä ainakin synnytys käynnistyi sillä, että maha meni ihan löysälle. Soita neuvolaan, jos jatkuvat eikä mitään sitä ennen ole tapahtunut. Ja läpäile. Ne vois vaikka sillä lailla loppuakin.Tsemppiä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat