Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko ihan törkeää käydä pesemässä pyykkinsä siellä? Meidän talossa maksaa 1,50 euroa koneellinen, ja se on mun mielestä aika paljon... Säästäis pitkän pennin, jos kävi naapuritalossa pesemässä. Ovikoodin satun tietämään, joten pääsisin kulkemaankin...

Kommentit (10)

olispa meilläkin ilmanen. ensin maksat " vuokraa" pyykkituvan käytöstä 4¿/tunti. Sitten maksat erikseen laitteiden käytöstä, 40c koneellinen 20 min ohjelma 1e, 60c 60min ohjelma 1,5e ja 90c noin 100 min 2e. linko 50c/kerta, kuivausrumpu 1e/3min. Siis rummun käyttö tunnin maksaisi 20e.. yhden 60c pestyn ja kuivatun koneellisen hinta on siis aika perkeleen korkea. Hinnoista huolimatta tuvalla on kyllä käyttäjiä uskomattoman paljon. Minä en siellä pesisi, ennemmin veisin pesulaan. Tulisi varmaan halvemmaksikin..

mutta lähinnä TOSI noloa kun jäät kiinni. Meillä on maksuton, useimmissa taloissa joissa olen asunut on ollut maksuton, mutta yhdessä koneellinen oli 6 mk, joskin oli omastatunnosta kiinni merkkasiko kaikki koneelliset listaan. Itse kaunistelin välillä alakanttiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ohjelmia on viidenmoisia: kallein (1. 80¿) pesee 90 asteessa, (1. 40) 60 asteessa, (1. 20) 40 asteessa, (80 snt) 30:ssa ja (60 snt) pesee kylmällä vedellä eli esim. verhot tms.

esim. meidän talossa (osaketalo) on pyykkituvassa nimilista, johon merkitään kuka on pessyt, milloin ja onko pesty 60 asteen vai 40 asteeen pyykkiä. Pyykinpesut laskutetaan sitten kerran vuodessa yhtiövastikkeen lisänä sen listan perusteella. Ja vastaus kysymykseesi: se on törkeää ja sinulle äärimmäisen noloa kun jäät kiinni jossain vaiheessa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat