Vierailija

Pitäiskös alkaa kokeilemaan, kuinka kauan voi olla käymättä pissalla ;D ?

Kommentit (10)

Jos näin on, niin valitettavasti sinun munuaisesi eivät toimi kunnolla. Hakeuduhan nopeasti lääkäriin.

Vierailija:

Lainaus:

UTIt? Mitä ne on?

Kärsiikö munuaiset siitä, että käy harvoin pissalla? En tiennytkään.

Juon ihan normaalisti, mutta pissahätä on vain pari kertaa vuorokaudessa. Yleensä en käy työpäivän aikana vessassa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Jos näin on, niin valitettavasti sinun munuaisesi eivät toimi kunnolla. Hakeuduhan nopeasti lääkäriin.

Minulla on todettu vasta kilpirauhasen vajaatoiminta, lääkityksen olen aloittanut vasta pari päivää sitten. Voisikohan siinä olla syytä? Vai onkohan minulla kilpirauhasen lisäksi munuaisetkin pois raiteilta? Hmmm....kilpirauhasvaivoihin erikoistuneelle lääkärille kyllä mainitsin tästä, mutta hän ei sitä sen kummemmin kommentoinut.

ap

UTIt? Mitä ne on?

Kärsiikö munuaiset siitä, että käy harvoin pissalla? En tiennytkään.

Juon ihan normaalisti, mutta pissahätä on vain pari kertaa vuorokaudessa. Yleensä en käy työpäivän aikana vessassa.

ap

juomaan reilummin. Juo siis pari litraa päivässä, lasket kanssa että varmasti juot sen. JA voihan tosiaan olla, että virtsaat ihan normaalimäärän, mutta rakkosi on niin ylibvenyttynyt,e ttett tunne hätää aiemmin.

Koita mitata virtsamääräsi vuorokauden ajalta. Yleensä virtsaa erittyy tuollaiset 600-800 ml , esim jos tullee alle 400 ml, on kyseessä akuutti munuaisenvajaatoiminta.

Jos virtsaa tulee ihan normaalimäärä, niin koita opettaa rakkoasi , eli käy pissalla vaikka neljän tunnein välein. Jos mitään ongelmia ei ilmene, virtsamäärä normaali, juot riittävästi---on vain taipumus, jos aina ollut näin

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat