Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tiedän että nämä ovat vain tunteita, mutta ne syövät naista pahemman kerran. Eikä huomiota jaksa jakaa omalle miehelle, kun ajatukset ovat aivan muualla.

Miten tästä pääsee eroon?

Kommentit (6)

Älä syyllistä itseäsi ajatuksista. päinvastoin, salli fantasiat. Se ei ole mieheltäsi pois. Älä tee mitään aloitteita, älä ymmärrä ihastuksesi antamia mahdollisisa vihjeitä ja vältä sellaisia tilanteita, joissa on riski ajatua henkilökohtaisuuksiin.

Aika auttaa, usko pois. Minulla oli vastaava tilanne 1.5 vuotta sitten ja meni vuosi, ennenkuin homma normalisoitui. Vieläkin ymmärrän, mikä siinä ihmisessä viehättää enkä voi vannoa, ettei mahdollinen ajautuminen intiimimpään tekemiseen (en puhu seksistä, vaan apljon viattomammasta puuhasta) roihauttaisi hommaa uudelleen. Tässä tapauksessa Se mies oli onneksi minua viisaampi ja antoi ymmärtää, että mihinkään harmaalle alueelle ei lähdetä.

Mieti miehellesi kertomista. Minä tunnen omani niin hyvin, että tiedän, ettei siitä olisi hyötyä. Minun mieheni loukkaantuisi ja paheksuisi minua, vaikka mitään pettämistä ei tapahtunut. En usko, että seurauksena olisi mitään suhteenkohotustalkoita, vaan murjotusta. Itse en kaivannut mitään sovitusta tms, kun en tehnyt mitään sopimatonta, eli siinäkään mielessä en olisi itse hyötynyt mitään kertomisesta. Lisäksi en halunnut sotkea noiden miesten välejä, kun ovat tekemisissä satunnaisesti.

ja teet ihan töitä nyt sen eteen. Varaat vaikka hotellihuoneen ja niin edelleen.

Tehokas keino myös kertoa suoraan miehelle, että sinulle on tullut ihastumisen tunne toista miestä kohtaan. Ja pyydät että voisitte yhdessä käsitellä tämän asian, ehkä oma liittonne kaipaa vähän huoltoa.

Jos tiedät näkeväsi tuon toisen miehen jossain tilanteessa, harrastakaa sitä ennen seksiä oman miehen kanssa. Et ole silloin niin vietävissä.

Tunteet tulee ja menee, se on vaan elämää. Rakkaus ei ole tunne, vaan tahtotila. Ja sinä lupasit tahtoa siellä alttarilla. Siellä ei kysytty, aiotko olla aina rakastunut mieheesi... välillä tosirakkaus on kylmää päätöksentekoa ja sitoutumisen lujittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pystyisi ajattelemaankaan

En kertoisi miehelle, turha loukata toista kun ei ole mitään aikomusta tehdä uuden ihastumisen eteen mitään. Mutta puhu siitä, että omaa parisuhdetta pitäisi piristää jotenkin.

Eihän pelkissä tunteissa ole mitään kerrottavaa. Niitä tulee ja menee meillä kaikilla. Parisuhteeseen kannattaa kyllä satsata, mutta ei siihen tarvitse sotkea ihastumisista kertomista.

se pyörii mielessä osittain tuon syyllisyydenkin takia. Kun jatkuvasti sanot itsellesi, että "en saisi ajatella sitä miestä, en saisi ajatella sitä miestä..." Ihastuminen on voimakas tunne mutta kyllä se voi hävitä yhtä nopeasti kuin tulikin. Sen voi ottaa ehkä merkkinä jostain muusta (kyökkipsykologi palveluksessasi : ) Onko sulla ehkä jotain unelmia, toiveita, koskien rakkauselämää, jotka eivät ole tulleet esiin ja toteutuneet avioliitossa? Että sen vuoksi on jonkinlainen "tilaus" sydämessäsi ihastua toiseen.

Heh, kuule, se mies ei ole ehkä oikeasti edes ihastumisen arvoinen. Tiedä vaikka kaivelis nenäänsä televisiota kattoessaan, kävis vessassa ovi auki ja mitä muuta vähemmän eroottista!

Voisi olla ihan hyvä nostaa asia esiin miehen kanssa. Te olette niinkuin yhtä nyt, kun olette naimisissa, siispä tämäkin asia on yhteinen ongelma. Mitään aviorikosta et ole tehnyt, mutta on kyllä tartuttava asiaan ajoissa ennenkuin riistäytyy käsistä. Salainen rakkaus säilyy kiihottavana ja kutkuttavana, mutta päivänvaloon tuotuna ehkä kuivuu kokoon kuin rannalle ajautunut meduusa.

Tai mieti siltä kannalta, mitä toivoisit mieheltäsi jos hänelle kävisi noin?

Ja kyllä se mies alkaa pian kärsiäkin, jos pelkäät harrastaa seksiä : ) kyllä yleensä huomaa ennen pitkää, että toisella on nyt joku ongelma.

Kyl se siitä, sisko! Tässä on vaan kasvun paikka, käytä hyväksesi!

Mieltäni vain painaa se, että oman puolison kanssa rakastellessakin ajatukset pyörivät toisessa. :( Se aiheuttaa hirveää syyllisyyttä, vaikka ei kai mies siitä kärsi kun ei mitään tiedä. Melkein pelkään harrastaa seksiä, koska tunnen tekeväni siinä jotenkin "väärin".

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat