Vierailija

Ja yritti vielä peitellä tekoaan, laittamalla luukun takaisin kiinni sen näköisesti kuin sitä ei olisi avattukaan.

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse muistan eräänä jouluna syöneeni veljeni kalenterista suklaita ja äiti suuttui hirvittävästi minulle ja jäin ilman kalenteria kun äiti paikkasi omastani veljieni uupuvat palat.

:(

En voinut olla neljää vuotta vanhempi.

Noin pieni ei voi pidätellä uteliaisuuttaan. Joko nostat sen kalenterin ylös ja avaatte vaan yhdessä aamuisin taikka sitten otat sen asenteen että ei haittaa. Toki voit selittää ettei etukäteen kurkkiminen ole tarkoitus ja että on hauskempaa kun ei tiedä mitä siellä on, mutta rankaiseminen ja suuttuminenkin on ihan älytöntä. Haluatko tehdä joulusta kamalan asian?

kalenterin tosiaan tulee olla lapselle se mukava juttu. Ja itse avasin vielä 10-vuotiaanakin joitain luukkuja etukäteen, kun se oli niin jännää. tai katsoin kuvakalenterin kuvia valon läpi... Se oli hauskaa.

Ja kauhea mikä mustakin on tullut, ihan tavallinen työsäkäyvä , rehellinen perheen äiti. Ehkä mun tulevaisuus olisi ollut ohan toista, jos äitee olisi vaikka hakannut mut tai peruuttanut koko joulun.

Ai kauheeta.

No oikeesti, ei mitään rangaistusta. Ittehän se huomenaamuna kärsii, kun ei siellä olekaan sitä suklaata.

Etkö itse ikinä syönyt suklaita etukäteen? Joulukalenteri ei todellakaan ole mikään virallinen pakko-noudattaa-ohjetta-juttu.

Lapsi itse havaitsee kyllä " tyhmyytensä" , kun ei seillä aamulla sitten sitä suklaata ole.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat