Vierailija

Mies, jolla on ihan mieletön timmi vatsa, lihaksikkaat reidet, sporttinen olemus, mukava luonne, musta tukka ja tummat silmät? Sekä iso penis tietysti?

Vai mies, jolla on ihan sairaan iso vatsa, ruipelot jalat, sohvaperunan ryhti, ilkeä ja veemäinen luonne, vaalea tukka ja lähes vedenväriset silmät? Sekä todella pieni muna?

Kommentit (3)

Toki ulkonäöllä oli vaikutusta kuin tutustuimme. Eli en kuitenkaan olisi mennyt ekoille treffeille ellei hänessä olisi se jokin. Eli ulkonäön pitäisi sen verran miellyttää ettei sitä koe häiritsevänä. Jos koen miestä miellyttävän näköisenä ja ulkonäössä ei ole minua häiritseviä kohtia niin ....Esim. omalla miehelläni ei ole pyykkilautavatsaa, eikä hollywood hymyä tai suurta penistä. Hän on mielestäni todella komea.

En itse asiassa edes huolisi kauheata lihaskimppua. Ne eivät ole mun makuun. Sitä paitsi en kestäisi miestä joka " asuisi" salilla ja laskisi kaloreja jatkuvasti.

Valinnassa pidemmän päälle painoi huumorintaju, hänen tunteet mua kohtaan ja muut luonteen piirteet. Koko on mun mielestä ihan sopiva. Olen todella tyytyväinen. Mutta se ei vaikuttanut valintaan millään tavalla. Kun mies oli hauskaa, rehellinen, hyvä seuraa ja rakastui minuun korvia myöten niin mulle kävi samoin.

Itse asiassa kirjoitin ihan selvin päin. Tulin töistä ja pitkästä aikaa teki mieli vain olla. Sitten vain kirjoittelin. Täysin selvin päin ja piirteänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat