Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Aloitetaanpas joulukuun kunniaksi uusi pino =)

Hei ihan oikeasti, missä ihmeessä kaikki Kymppitytöt ovat? Olisi tosi kiva laihtua yhdessä ja tsempata toisiamme -tulkaahan nyt uudella innolla mukaan, jookos?! Ja uudetkin laihduttajat ovat tervetulleita, Kymppitytöillä on nimensä mukaisesti kymmeniä kiloja laihdutettavanaan ;) Pienemmälläkin summalla saa osallistua =))))

Maricalle hurjasti onnea opinnäytetyön valmistumisesta! Omassa muistissa on niin selvästi se fiilis kun työ vietiin vihdoin ja viimein painatettavaksi -siitä on nyt runsaat 5 vuotta aikaa :)

Ihanaa joulunodotusta kaikille!

Tansku

Sivut

Kommentit (30)

Minulla ei ole vielä paljon raportoitavaa, paino on edelleen siinä 87kg, kuten pari pv sitten.

Aikeissa on hankkia digivaaka, joten siihen saakka mennään tuolla vanhalla vaa´alla :/

Kyllähän tämä joulu tuo omat haasteensa painon pudotukseen..

Vuosi sitten vaihtui, herkuttelun parissa ainakin täällä :( Nyt alkaa uusi tsemppis, aion tästä päivästä lähtien laskea tunnollisesti pisteitä kun viime viikot ovat menneet ihan hunnigolle... Outoa että paino on silti hieman pudonnut, mutta hyvä niin =)

Lähtöpaino: 82kg

Paino tänään: 74,6kg

Painon muutos edelliseen viikkoon: -0,6kg

Painon muutos yhteensä: -7,4kg

Tavoitepaino: 60-65kg

Pyykkivuori: mä tilasin elokuussa Painonvartijoiden kirjekurssin, eli lasken enemmän ja vähemmän tunnollisesti pisteitä ;)

Hyvää laihisviikkoa kaikille!

Tansku

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli minä ainakin olen vielä mukana, vaikken kiireiltäni hetkeen ehtinytkään kirjoitella. Ja tuo puolen kilon plussa olikin vaan hetkellistä, koska tänään vaaka näytti jo kilon vähemmän kuin muutama päivä sitten. Karkkilakkoa aion jatkaa ainakin jouluun asti, ja eilen ja tänään olen käynyt lenkilläkin, tosin tänään jäi varttiin, kun kuopus kaipasikin jo siinä vaiheessa rintaa=)

Tämän hetken tilanne:

- lähtöpaino (1.10): 78 kg

- paino tänään: 74 kg

- pudotus tällä viikolla: -1 kg

- tavoitepaino: 65 kg

- välitavoite: 72 kg

- urakkaa jäljellä: 9 kg

Marja

Painoa on tullut viime aikoina lisää.. Kuinka yllättävää kun en oo oikeestaan yhtään katsonut mitä oon suuhuni pistänyt. Tosin nyt päätin että tammikuusta taas alkaa oikeen kunnolla laihduttaminen, aloitan sit taas sen karkkilakon. Tarvii vaan keksiä kouluun joku karkin korvike, vaikka sit jotain hedelmiä. Eiköhän tämä tästä kun ottaa itseään taas niskasta kiinni ja potkaise omaan persaukseen=)

Painon pudotuksia kaikille!!

Viime viikolla söin sitten taas normaalisti verrattuna sitä edelliseen vatsatautiviikkoon. Eilen tuli lisäksi herkuteltua kun kuopuksen kummit tulivat tytön 1v kakkukahville. Tämän viikon sunnuntaina on tytön varsinaiset 1v juhlat, täytyy yrittää olla herkuttelematta silloin... Viikon plussatulos on seuraava:

Paino tänään: 74,7kg

Painon muutos edelliseen viikkoon: +1,6kg :(

Painon muutos yhteensä: -7,3kg

Eteenpäin sanoi mummo lumessa ;)

Hyvää laihisviikkoa!

Tansku

Mä oon ollu jo useamman viikon taustalla, mutta edelleen haluan pysyä porukassa. Joulu tulee ja jouluherkut..

Tammikuussa täytyy taas aloittaa tsemppaus. Mulla on tullu painoa takaisin 1-1,5kg tässä puolentoista kuukauden aikana.

Mutta tammikuussa lupaan palailla ja viikon välein tuloksia ilmoitella. Toivottavasti sama porukka jaksaa vielä olla matkassa ;)

Ja uusille tervetuloa mukaan !

Terkuin, Marica28

Marica; hienostihan sinulla on paino pudonnut, hyvä hyvä! Ja tsemppiä jatkoon =)

Jes, jumppa teki tehtävänsä ja munkin paino on taas laskusuhdanteessa :) Kävin viime viikolla 3 kertaa tunnin kiinteytysjumpassa, ja kylläpäs teki hyvää =) Lauantaina olin ystävieni kanssa ravintolassa (ILMAN LAPSIA =))))) ja söin ihanaa ja rasvaista ruokaa ja lisäksi erittäin kaloripitoisen jälkiruuan mutta eipä tuosta ollut kovin paljon haittaa...

Paino tänään: 73,8kg

Painon muutos edelliseen viikkoon: -0,9kg

Painon muutos yhteensä: -8,2kg (nyt on ISO etappi saavutettu: 10%:n pudotus lähtöpainosta =))

Tansku

Täällä olis pyrkimässä uusi laihduttaja mukaan ryhmään. josko tästä sais vähän tsemppiä ja uutta tarmoa tähän urakkaan.

Raskauden jälkeen on jo noin 15 kg:tä tippunut vajaan vuoden aikana vähän kuin itsestään, mutta nyt on tullut jopa takapakkia hiukan... Nyt se oikea laihdutus sitten alkaa... Tai oikeemmin en aijo kyllä syömättä olla, vaan yrit' än vain syödä terveellisesti ja kohtuullisesti ja liikkua sen minkä ehdin. Mua ei haittaa vaikka paino tippuis kuinka hitaasti kunhan se vaan tippuis!

Lukuja:

Paino nyt noin 78 kg (175 cm)

Tavoite: alle 69 kg tai sinne päin... Olen kyllä tyytyväinen jo tuossa 73 korvilla, että pitää ny kattoo...

Välillä paino kävi jo tuossa 76 puolella, mutta nyt näin.

tsemejä kaikille!

Eli paino edelleen 74 kg, välillä kävi jo alempanakin, mutta nyt taas tässä. Tosin heittelyt voi johtua myös meidän ikivanhasta vaa' asta, joka näyttää vain puolen kilon tarkkuudella. Karkkilakko on edelleen pitänyt, ja harkitsen jopa sen jatkamista joulun yli. Liikuttua on tullut vaihdellen, välillä siis hyvin ja välillä vähemmän hyvin. Lunta odottelen, että pääsisin hiihtämään. Siinä voisi olla vähän uutuudenviehätystä, kun viimeksi olen hiihtänyt joskus 3-4 vuotta sitten, vaikka siitä kyllä ihan tykkään. Raskaana ollessa ei vaan oikeen ole tuo hiihtäminen kiinnostanut=)

Mukava että on tullut uusia mukaan, kun meillä on vissiin tosiaan tässä porukka vähän kutistunut. Tsemppiä vaan kovasti kaikille! Rupeisko joku muukin muuten joulun ajaksi karkkilakkoon? Ajattelin että jouluna on muutenkin niin paljon herkkuja, että ehkei sillon tartte karkkia syödä. Olitkos muuten Marial karkkilakossa, onko pitänyt?

Marja

Viime viikolla en taas ehtinyt kirjoittamaan, mutta nyt siis vähän kuulumisia. Karkkilakko on pitänyt edelleen, ja ajattelin jatkaa sitä ainakin tammikuun loppuun. Liikuttua ei ole tullut tarpeeksi, mutta jonkin verran kuitenkin.

- lähtöpaino (1.10): 78 kg

- paino tänään: 73 kg

- pudotus parissa viikossa: -1 kg

- pudotus yhteensä: -5 kg

- tavoite: 65 kg

- välitavoite: 72 kg

- urakkaa jäljellä: 8 kg

Välitavoitteeseen matkaa enää yksi kilo. Täytyisi keksiä siitä joku palkinto (ei syömistä) itselle.

Marja

No niin ja viikko on ohi... Ei mennyt kovinkaan lupaavasti tää eka viikko ku kaapissa oli vielä jemmassa suklaata ja sit osu lauantaiks synttärit jne. No taitaa olla vaan selityksen makua.

No toivotaan et ens viikolla tulos olis edes vähän parempi..

Tässäpä tämä:

Lähtöpaino: 88,5 kg (3.1.)

Paino nyt: 89,1 kg

Painon muutos:+0,6 (ihan järkkyä)

Tavoite paino 70-72 kg

Tarvis aloittaa kunnon ruoka remontti.

No toivotaan että muilla olis parempi viikko ja että ens viikolla olis paino tippunut.

Marial

Voi sentään, TAAS tuli takapakkia :( Ja selityskin taas löytyy... ;) Eilen vietettiin kuopuksen 1v synttäreitä ja pitkin viikkoa leivoin kaikenlaista valmiiksi pakkaseen -ja pakkohan niitä oli sitten maistaakin... ARGH! Pakko ryhdistäytyä joulun jälkeen, ihan pakko...

April: kiitos vaan kehuista, lämmitti mieltä! Nyt on tosiaan tullut parina viikkona oikein kunnolla takapakkia, huomaan heti että kun jumppa on joulutauolla niin ei tule liikuttua juuri lainkaan ja jotenkin sitten repsahdan syömisissäkin. Mä lasken Painonvartijoiden pisteitä (tai siis nyt parina viikkona en ole laskenut...). Yritän syödä pitkin päivää 2-3 tunnin välein jotta ei tule näläntunnetta. Ja mikä tärkeintä: teen kauppalistan monelle päivälle kerralla ja kun menen kauppaan (tai mies menee) niin mitään ylimääräistä ei saa ostaa =) Kaikki perusjutut (maidot, leikkeleet, margariini yms) on vähärasvaista ja joka ruuan kanssa teen salaatin. Jos haluan herkutella niin sitten ostan vaikka suklaapatukan ja syön sen, en osta kahta patukkaa tai en ota toista pullaa. Toisinsanoen sallin herkuttelun kerran viikossa. Näin siis toimin yleensä ja silloin paino onkin pudonnut. Musta tuntuu että tällä viikolla ei pisteiden laskemisesta tule yhtään mitään mutta ensi keskiviikkona pyhien jälkeen lupaa ottaa itsestäni niskasta kiinni =)

Pyykkivuori: tervetuloa joukkoon mukaan! Tavoitteena on ilmoitella itsestään kerran viikossa, esim. mä punnitsen itseni aina näin maanantaisin kun ilmoitan vaakalukeman Painonvartijoiden kirjekurssilla -kirjoitan sitten samalla tähänkin pinoon :)

Tämän hetkinen tilanne on siis masentava mutta en luovuta, en en en...

Paino tänään: 75,8kg :((((((

Painon muutos edelliseen viikkoon: +1,1kg :((((((

Painon muutos yhteensä: -6,2kg

Tavoitepaino 60-65kg (elokuuhun -07 mennessä)

Kiva kuulla teistä " vanhoista" laihduttajistakin! Oikein ihanaa ja rauhallista Joulun aikaa kaikille!!!!

Tansku

Olen tässä kovasti kaipaillut sopivaa ryhmää, josta voisin saada tukea tässä urakassa.. Eli kymppejä olisi tiputettavana minullakin.

Noin vuosi sitten aloittelin toisessa ryhmässä tällä palstalla, mutta homma sotkeutui ulkomailta muuttoon ja kaikkeen tähän liittyvään stressiin :/

Nyt kun olemme jotakuinkin kotiutuneet taas tänne Suomen kamaralle olisi aika tehdä tälle ylipainolle jotain.

Voisin kertoa vähän taustaa;

Kotoa löytyy 2 lasta; 3v tyttö ja 5v poika sekä mies. Työssä käyn kokopäiväisesti. Olen vähän itselleni luvannut, että kun vuoden päästä täytän 30, olen kuin toinen ihminen (lähinnä siis fyysisesti ;) )

Kuinka usein pinoudutte, viikottain tms?

Ja lähtötilanne siis

lähtöpaino: 87kg

tavoite: ainakin aluksi 70kg vuoden 2007 loppuun

Pyykkis

Höh, en mä saanutkaan itseäni niskasta kiinni :( Onneksi ei paino noussutkaan mutta olis saanut enemmän lähteä. Onneksi ens viikolla alkaa taas jumpat, aion käydä 3-5 kertaa viikossa jumpassa kevään ajan. Elokuussa kun palaan takaisin töihin niin sitten en jaksa/ehdi kuitenkaan rehkiä kuin ehkä kerran viikossa -nyt tarttee siis ottaa kaikki irti kun on aikaa =)

Lähtopaino: 82kg

Paino tänään: 74,5kg

Painon muutos edelliseen viikkoon: -0,1kg

Painon muutos yhteensä: -7,5kg

Tansku

Kylläpäs sitä taas tuli syötyä..

Mulla kans on tullu huimasti painoa takaisin, minkä kovalla työllä sai syksyllä pois..

Lähtö 93,4kg (1.9.06)

nyt 89,6kg

pudotus -3,8kg

tavoite alkuun 75kg

mutta nyt siis taas uudella tsempillä mukaan ! Mulla kans punnituspäiväksi maanantai.

-marica28

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat