Vierailija

kuukuppia kokeilin pari kertaa mutten tullut sen kanssa toimeen, mutta kyllä mä silti ihan kunnon hörhö oon!

Kommentit (18)

Mitä teet, jos esim. 4kk neuvolassa th sanoo, että ois syytä siirtyä kiinteisiin, että paino nousis tarpeeksi?

Käytätkö aina vain kestovaippoja, yöllä, reissuissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

täysimetin päivälleen sen 6kk, imetys kaikenkaikkiaan jatkui 1v 4kk, eli siihen saakka kun tein positiivisen raskaustestin (kunnon hörhö ei ehkäise!). toivon että 6kk täysimetys onnistuu myös kakkosen kanssa.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Mitä teet, jos esim. 4kk neuvolassa th sanoo, että ois syytä siirtyä kiinteisiin, että paino nousis tarpeeksi?

Käytätkö aina vain kestovaippoja, yöllä, reissuissa?

sanon että " ahaa, laitetaan harkintaan" , enkä rupee kummiskaan. aina vaan kestovaippoja.

raskaudesta päätellen olen jossain vaiheessa harrastanut miehen kanssa seksiä, mutta en kyllä oikein muista koska (niin ja meillä on perhepeti joka tuo omat rajoituksensa siihen asiaan) ;)

ap

Meidän tyttö ei suostunut enää n. 5kk ikäisenä kantoliinassa olemaan. Ei auttanut mikään vaikka syntymästä asti liinailtiin.

T: Täysimettäjä-kestovaippa-perhepeti -hörhö, jonka lapsi teki stopin kantoliinailulle.

nykyään kulkee rattaissa tai kävelee itse. sydämestäni toivon että kakkonen on myös liinassa viihtyvää sorttia, muuten en tiedä miten organisoin kauppareissuja (ei autoa) tai yhtään mitään.

ap

sitäpaitsi mulla katkeis selkä jos esim. kauppareissulla kantaisin sekä muksun että ostokset (kunnon hörhöilyyn ei kuulu yksityisautoilu), rattaissa kulkee molemmat.

ap

etko tiedä että ruiske ei vaikuta imetykseen?

Minulle se antoi hiukan ylipainoa, mutta ei uutta lasta.

Aiotko nyt toisenkin lapsen tultua olla täysimettäjä ja ilman ehkäisyä?

Estääko uskontosi ehkäisyn käyttämisen?

Miksi et voi raskaana ollessa imettää?

Pelkäätko miten jaksat kahden pienen kanssa?

ja kiusallani tituleeraan, oikeesti oon ihan normaali. viittasin tuohon toiseen ketjuun.

Vierailija:

Lainaus:

etko tiedä että ruiske ei vaikuta imetykseen?

Minulle se antoi hiukan ylipainoa, mutta ei uutta lasta.

Aiotko nyt toisenkin lapsen tultua olla täysimettäjä ja ilman ehkäisyä?

Estääko uskontosi ehkäisyn käyttämisen?

Miksi et voi raskaana ollessa imettää?

Pelkäätko miten jaksat kahden pienen kanssa?

aion imettää joo, ja tällä kertaa myös ehkäistä.

olen uskonnoton, eli ei vaikuta.

pelkään että

mulla menee voimat jos raskauden aikana imetän, oon alipainoinen.

pelkään julmetusti tulevaa kesää pikkuvauvan ja uhmaikäisen kanssa.

ap

kai mä ees jonkun hörhöpisteen saan noista vaipoista? kun tosiaan ihan 100% absoluuttisesti vaan kangasvaipoilla pelataan ja on pelattu (paitsi laitoksella)..

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat