Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Varsinkin jos makuuhuoneet on kadulle päin. Ja katu kulkee siis ihan rakennuksen vieressä (kaupungissa).

Kommentit (9)

Siihen tarvitaan kaupungilta ehkä toimenpidelupa, jonka hakee taloyhtiö. Varsinkin, jos julkisivu muuttuu. Ja sitten kaikki hankkii yhdessä ikkunat koko taloyhtiö. Luulen, että ääntä saa eristettyä myös aika hyvin tilkitsemällä ikkunanraot.

Liikenteen meluakin on niin monenlaista. Asuin kerran ratikkalinjan vierellä ja ei siihen kolisteluun kyllä tottunut koskaan. Nopeat autot taas menevät viuh-vaan ohi ja niihin olen tottunut uudessa asuinpaikassani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

risteyksessä eikä melu haitannut. Pakokaasu oli paljon pahempaa. Tuulettaa voi vain suunnilleen kolmen ja neljän välillä yöllä, varsinkin kesällä oli tukalaa, kun oli kuuma ja ikkunasta tuli sisälle hirveä dunkkis.

Takapihalle rakensimme terassin, niin saatiin " ulkonakin" melu vähenemään. Pölyä ei ole tullut, kun on suodattimet ilmastoinnissa. Ikkunan raoissa vähäsen pieniä raitoja puhaltanut kulmista, siinä kaikki, mitä olen havainnut. Ja asumme kyllä todella meluisan tien varrella, mutta tosiaan asiat järjestetty meille mukavasti.

Käytiin katsomassa asuntoa tyhjillään ja tuntui, että liikenteen melu kaikui siellä ikävästi. Ehkä verhot ja huonekalut vähentäisi tuota ääntä.

ap

ps. en ole itse huolissani tuosta pölystä tai valosta, ainoastaan melusta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat