Vierailija

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mun mielestä Susan on nyt kyllä totaalisesti nolannut itsensä kun joka lehdessä tilittää suhteestaan, tais olla julkisuudenkipeä ämmä.

Ja Susan pälättää joka lehdessä päivitääin jotain asioita, jotka eivät kuulu kenellekkään muille kun hänelle ja Matille itselleen!!!

Yhtä asiaa en ymmärrä; eikä hänellä ole ystäviä?

Jos itse antaisin yhtä idioottimaisia lausuntoja lehdissä, minulla olisi monta tuttua, jotka olisivat ottaneet minua hartiosta kiinni, ravsistelleen ja sanoneet; " Nyt kuule ------- LOPPU toi tollanen peli, teet vain itsestäsi naurettavan PELLEN...!!!"

Susan liittyy samaan sarjaan Aitolehden ja Susanna sievisen joukkoon... Yleensä se joka vaikenee saa synpatiat. Tarkoitan, asioita pitää toki puida ja puhua, mutta EI lööpeissä...

että ehdottomasti Matti.

Turha vikisijä ja säälipisteiden kerääjä tuntuu tuo Susan olevan, ainakin haasattelusta sai sen kuvan. Ja hei, Matti on kuitenkin pääministeri. Ei sillä, että pääministeri saisi tehdä mitä vain, mutta luulisi aikuisen ihmisen tajuavan milloin ja mistä asioista pitää vaieta. Varsinainen sirkus...

Susan kerto lehdissä kaikkea sitä mistä oli luvannut olla hiljaa...kuka tollasen kanssa haluaa jatkaa..tiiä mitä kaikkee se menee kertomaan vielä.. muutenki julkisuuden kipeä..raukka!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat