Vierailija

Noita ketjuja luettani tuli mieleeni, että miten niin syntinen ihminen ei ole jumalalle kelpaava?

Jos Jumalan poika Jeesus ristillä kuoli syntieni tähden, hänhän vain rakastaa minua sitä enemmän mitä enemmän teen syntiä. Jokainen synnin tekoni puolustaa sitä, että hänen kuolemansa oli oikea ja vaadittava ratkaisu.

Ja jos on minut kasteessa otettu Jumalan lapseksi ja konfirmaatiossa vielä vahvistettu, niin enhän minä mihinkään tästä pääse. Vaikka kuinka eroaisin kirkosta ja huorin tekisin, niin Jumalan lapsena olen ja pysyn. Hänhän ei tunnetusti lampaitaan hylkää.

Kommentit (3)

Eipä tarvitsisi isoa taivasta, kun sinne ei pääsisi kukaan, jos vain synnittömät huolittaisiin. Synnittömyyteen pitää pyrkiä, mutta ei ihminen sitä koskaan saavuta. Kaikki kelpaavat Jumalalle ja taivaaseen pääsevät ne, jotka uskovat.

Kasteella ei ole mitään merkitystä, jos ihminen ei usko. Kirkko vain on saanut ihmiset uskomaan, että kerran kastettu on aina Jumalan lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta sinä hylkäät hänet elämällä synnissä. On harhaluuloa, että voi elää synnissä ja periä taivas. Synti on eroa Jumalasta. Et voi palvella kahta herraa. Tämä ei tarkoita uskovaisen olevan synnitön. Jumala tuntee sydämen asenteen. Kiusauksia tulee kaikille, mutta uskovan ei tule tehdä tahallaan syntiä. jos tekee, on tehtävä parannus. Kuulostaa pinnistelyltä, mutta ei ole sitä. Omantunnon mukaan eläminen toimii. Raamatun mukaan on syntiä tehdä väärin, jos tietää mikä on oikein. Uskovana eläminen on siis ratkaisujen tekoa päivittäin.

Kirkko on nykyään lepsu, sanoo mitä kansa kestää kuulla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat