Vierailija

Ja miten toimit vaatteeiden kanssa, palautatko kiltisti paikoilleen, jätätkö koppiin vai tökkäätkö kaikki samaan rekkiin?

Itse taas useammassa liikkeessä sovitelleena arvostan sitä, että joku ripustaa vaatteet nätisti ja vie paikoilleen.

Sivut

Kommentit (47)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ulkomailla kaikissa vähänkin paremmissa kaupoissa on sovituskoppien luona aina joku jolle vaatteet voi jättää. usein tämä ' sovituskoppivastaava' kysyy verhon takaa onko sopivia kokoja ja tuo ja vie vaatteita minulle kun olen itse sovittamassa. kyllä palvelusta mielellään maksaakin hieman extraa.

mutta siis, täällä tungen yleensä koko nipun johonkin väliin mihin suunnilleen edes sopivat. en koskaan lähde jokaista vaatetta erikseen palauttamaan paikoilleen.

H&M:llä jok' ikinen vaaterekki ja tanko käydään läpi, siistitään aina päivän loppupuolella. Siis jokanen vaate käydään läpi, ja katsotaan että se on oikealla paikalla. Ja voitte varmaan kuvitella, että se ei ole mitenkään mieltä ylentävää kiikutella niitä vääriin paikkoihin laitettuja vaatteita omille paikoilleen.

Siksi ne sovitetut vaatteet olisi parempi laittaa niihin sovituksen yhteydessä oleviin rekkeihin, ei siis lähimpään myymälän puoleiseen rekkiin.

Vaatemyyjän palkka on alimitoitettu suhteessa siihen työhön, mitä he tekevät!

Siksi olenkin entinen myyjä...

Voisi ihan hyvin sovituskoppien lähellä olla rekki, johon voi sovitetut vaatteet laittaa. Myyjät voisivat sitten laittaa vaatteet takaisin paikoilleen.

Joskus vien vaatteet paikoilleen, joskus tökkään kaikki samaan rekkiin.

Vien paikoileeen jos ei ole rekkiä ulkopuolella. Jossain kaupassa on myyjälle annettava sovitetut. Se on ärsyttävää mennä koppiin sovittamaan kun naulat pursuaa laiskojen jättämiä kuteita ja ei saa ripustettua uusia mihinkään. Ei se kuulkaas niin iso vaiva ole jättää seuraaville tyhjiä koppeja.

Tai jätän koko vaatekasan lähimpään tankoon tai pöytään, en vaan oikeasti millään minäkään muista aina, mistä mikäkin oli.

Harvassa kaupassa pitää kiikuttaa takaisin vaatteet, yleensä on sovituskoppien luona joku paikka, johon ne voi jättää myyjien takaisin vietäväksi. Ja jossain kaupoissa eivät missään nimessä edes ANNA viedä takaisin paikoilleen, haluavat asetella ne uudestaan itse, hygienia- ja ties mistä syistä.

Jos pitäisi palauttaa, niin varmaan veisin siististi henkaroituna myyjälle, koppiin en jättäisi enkä missään nimessä tökkisi niitä vaan johonkin vääriin paikkoihin.

(Ja asumme pienellä paikkakunnalla, kun joku sitä mietti, ettei palautusrekkiä täällä landella tunneta.)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat