Vierailija

On pinna niin tiukalla enkä tiedä miksi. Lapsetkin on ihan varpaillaan kun pelkäävät mun räjähtelyä. Voinko juoda hieman siideriä että olo rauhoittuisi. Raskaus on loppusuoralla, enkä ole pisaraakaan alkoholia juonut. Nyt en vain tiedä mikä muu rentouttaisi edes vähän. Mieskin on matkoilla.

Kommentit (19)

Voit juoda sen siiderin!!!!!! En tiiä muista mutta mulle sanottiin että yhden siiderin juominen ei mitenkään vaaranna vauvaa. Itse en ottanut koska olis ruennu hatuttamaan kun ei voi juoda enempää. Anna mennä vaan ja anna näiden onnettomien av mammojen pyöriä omassa täydellisyydessään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja tunnustan että kävin avaamassa siiderin ja otin noin 1,5dl siideriä ja vähintään puolet jäitä. Katsoin hauskoja kotivideoita lasten kanssa, siemailin siideriä ja yritin nauraa. Ei se päähän noussut, mutta olo kyllä rentoutui. Nyt on lapset jo nukkumassa ja saivat rennomman äidin hoitamaan iltatoimia. Yritän nyt ottaa iisisti loppuillan jos vaikka huomenna olisi vähemmän ahdistunut olo.

ap

Tämä loppuraskaus on ollut aivan kamalaa, joka paikkaan koskee, mitään ei pysty enää tekemään, liikun hitaasti ja vielä pitäis pari viikkoa odottaa. Itkettää, harmittaa ja ahdistaa. Joulukin tulossa ja koti sekaisin.

ap

varmaan muutti maalle pois autojen ja muiden saasteiden keskeltä, söi puhdasta itse viljelemäänsä ruokaa, joi tislaamaansa vettä... Ettei nyt vaan mitään sattuis.

juoda aattona viinilasin ja en saanut alas edes kulausta, koska oli niiiiiiin hirveät närästyskivut heti kun sai hajun nenään. Uutena vuotena antoi luvan kuohuviiniin ja siitäkin maistoin sokerikuorrutuksen lasin reunalta. Y

ksi siideri on varmasti ok, jos pystyy juomaan, mutta 60-70-luvulla sitä mammat veti kossupullojakin ja kyllähän niistäkin pari istuu eduskunnassa;0)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat