Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

haluaisin tietää saadaanko me ystäväni kanssa asiat selvitettyä? Hyvässä ja pahassa tunnemme toisemme. Olen monesti miettinyt häntä ja kaivannut myös. Miten saamme esteen pois väliltämme?

Toinen kysymys olisi saadaanko me lisää lapsia? kaksi on jo ennestään

Kommentit (6)

Kannattaako minun enää haaveilla tästä miehestä, jota kaipaan? Rakastan häntä niin kovin paljon, mutta välillämme on esteitä. Kukaan muu ei tunnu miltään. Mutta minä en halua sitä elämää, mitä se oli, koska se sattui. Minä haluan tämän miehen, mutta voinko ikinä saada? Pitääkö minun tyytyä toiseen mieheen? En halua ketään toista, mutta jos en voi saada sitä miestä, jota rakastan, minun on varmaan pakko ottaa joku toinen, vaikka tämä mies on se, jota rakastan ja kaipaan.

Minä en voi jäädä odottelemaan tähän tilanteeseen, jos tämä sattuu tällä tavalla. Mitä tarjottavaa elämällä on minulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sen vuoksi uskon, että tulin tänne jotta sinä saat vastauksen!

Ystäväsi ja sinun välillä on paljon epäluottamusta. Asia on väärinkäsitys. Mutta tämän jälkeen ette voi luottaa toisiinne ja se on ainoa este. Jos voit mennä puhtain paperein ja panna itsesi likoon, tekee sen myös ystäväsi. Laita hänelle viesti toisen (yhteisen tuttavanne) kautta jos et halua laittaa suoraa viestiä.

isabel

Vierailija:

Lainaus:

haluaisin tietää saadaanko me ystäväni kanssa asiat selvitettyä? Hyvässä ja pahassa tunnemme toisemme. Olen monesti miettinyt häntä ja kaivannut myös. Miten saamme esteen pois väliltämme?

Toinen kysymys olisi saadaanko me lisää lapsia? kaksi on jo ennestään

kiitoksia vastauksesta. Pitää miettiä miten saan häneen yhteyttä. Ehkä hänen poikansa kautta. Hän on tyttäreni sylikummi. Olen surullinen tilanteestamme. En tiedä onko hän.

Osaisitko sanoa tuleeko meille lisää lapsia? Entä minun terveyteni? Paraneeko selkäni sen verran että pääsen takaisin työelämään?

Kiitoksia sinulle ja rauhallista Joulua sinulle ja perheellesi!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat