Vierailija

Miksi sitä valmistettaisiin yli päätään jos siitä olisi haittaa vauvalle? Saati sitten vielä terveydenhuoltoalan ihmiset, eli kätilöt, sitä tyrkyttää vauvoille.. HALOO???

En ymmärrä miksi syyllistetään äitejä, jotka tarjoavat korviketta vauvoilleen. Itse täysimetin melkein 6kk ja imetän edelleen(lapsi 10kk.). Korviketta on isi tarjonnut joskus kun olen ollut muualla. Ja myös sairaalassa ennen kuin oma maito oli noussut rintoihin.

Pistää välillä mietityttämään mitä idiootteja täällä av:llakin palstailee! HUHHUH!

Kommentit (10)

Vierailija:

Lainaus:

Miksi sitä valmistettaisiin yli päätään jos siitä olisi haittaa vauvalle? Saati sitten vielä terveydenhuoltoalan ihmiset, eli kätilöt, sitä tyrkyttää vauvoille.. HALOO???

En ymmärrä miksi syyllistetään äitejä, jotka tarjoavat korviketta vauvoilleen. Itse täysimetin melkein 6kk ja imetän edelleen(lapsi 10kk.). Korviketta on isi tarjonnut joskus kun olen ollut muualla. Ja myös sairaalassa ennen kuin oma maito oli noussut rintoihin.

Pistää välillä mietityttämään mitä idiootteja täällä av:llakin palstailee! HUHHUH!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

oikein perusteellisesti, että miksi sitä korviketta valmistetaan. Mikähän siinä voisi olla takana? Elintarviketeollisuuden vilpitön tahto tarjota vauvalle parasta mahdollista ravintoa ja äideille helppo elämä? Vai kenties joku muu syy...?

palstalla sitä pidetään myrkkynä. Korvikketta käyttäviä äitejä halvveksimalla ja haukkumalla nämä " maailman parantajat" pääsevät näyttämään paremmuutensa. Nykypäivänä kaikkea tunnutaan arvostelevan ja haukkuvan. On ryhmiä kestovaippailijat vs. kertisvaippailijat, imettäjät vs korvikkeen käyttäjät... you name it.

Loppujen lopuksi: MITÄ VÄLIÄ TOISTEN MIELIPITEILLÄ?!?!

Oma mielipiteeni: Jos ei oma maito riitä (vauva jatkuvasti nälässä)tai pää tuntuu hajoavan jatkuvaan tissittelyyn, on korvike se parempi vaihtoehto.

Kolesteroliarvot loistavat, eikä muutenkaan häikkää. Omaa lastani osittaisimetin 6kk, ja tervepä tuo tähän asti on ollut. Vähemmän sairastellut kun kaverin samanikäinen, joka täysimetetty 6kk ja osittain 1v

Vierailija:

Lainaus:

oikein perusteellisesti, että miksi sitä korviketta valmistetaan. Mikähän siinä voisi olla takana? Elintarviketeollisuuden vilpitön tahto tarjota vauvalle parasta mahdollista ravintoa ja äideille helppo elämä? Vai kenties joku muu syy...?

t: äiti, joka ei SAANUT imettää

Kolesteroliarvot loistavat, eikä muutenkaan häikkää. Omaa lastani osittaisimetin 6kk, ja tervepä tuo tähän asti on ollut. Vähemmän sairastellut kun kaverin samanikäinen, joka täysimetetty 6kk ja osittain 1v

Pitääkö sen lapsen kuolla nälkään jos omalta äidiltä ei maitoa heru?!

Mieti sinä vielä kerran, mitähän sille vauvalle syötetään jos ei korviketta??? Pyhällä hengellä ei elä. TOivon todella, että sinulta riittää maitoa lapsillesi.

IDIOOTTI!

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat