Vierailija

Hei!

Onko kukaan n. 30 v sairastunut keuhkotubiin? kuinka toivuit? kestitkö lääkitykset? kuinka keuhkosi voivat nyt? Itse istun ko. taudin takia sairaalassa eristyksessä ja tapan aikaa.

Näköjään voi iskeä terveeseen työikäiseen, ei vain alkoholisteihin ja vanhuksiin.

Kommentit (14)

Rokottaminen lopetettiin, koska sen aiheuttamat haitat olivat suuremmat kuin hyödyt. Suomessakin viime vuosina oli jopa pari kuolemantapausta rokotuksen seurauksena. Luutulehduksiakin oli paljon.

Mulla monta kuukautta jatkunut yskä, joka ei talttunut 3 ab-kuurilla, väsymystä, voimattomuutta, laihtumista, ruokahalun laskua ja lopuksi monena päivänä illalla kuumetta ja yskä muuttui limaiseksi. Keuhkokuvissa näkyi varjostuma ja tauti löytyi yskösnäytteestä. Tarttuminen ollut ihan sattumaa eikä tietoa mistä tarttunut. Vietän ihan tavallista lapsiperheen elämää. nuorilla ihmisillä taudin puhkeaminen tosi harvinaista. Yleensä alkojen, vanhusten ja huonoissa hygieniaoloissa asuvien tauti. Onneksi paranee hyvin nykyisillä lääkkeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pitkäksi kävi aika eristyksessä. Kyllä hän siitä sitten selvisi. Tubista ei sittemmin mitään haittaa ollut, mutta 60-vuotiaana sai keuhkosyövän.

eilen ja kuulin kahden hoitajan päivittelevän, että ko. terveyskeskuksessa oli myös löydetty joltain tuberkuloositartunta juuri ko. päivänä.

Onneksi on nämä kannettavat ja nettiyhteydet ja mies pitää hyvän huolen suklaa ja salmiakkivarastosta ja lapsista. enää reilu viikko, ja sitten toivottavasti pääsee kotiin.

Keuhkotuberkuloosi on yksi tuberkuloosin " alalaji" , tuberkuloosia voi esiintyä myös muissa elimissä. Googleta, jos haluat enemmän tietoa, mä en osaa kertoa enempää.

joilla monilla tubi. Ihmettelen suuresti, et miksi se rokotus kannattaa nyt lopettaa. Itse just raskaana ja mietin, että kiva kun mun vauva ei saa sitä rokoitetta.

Alkuperäiselle toipumisia.

Ikävä sairaus, mut kyllä sä siitä toivut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat