Vierailija

Lapset olivat noin 4.5-9 -vuotiaita.

Ja mitä oli ostoskärryissä: sipsejä, Cocista, suklaavanukkaita, karkkia. Pienin vielä imeskeli tikkaria.

Sivut

Kommentit (31)

On kuitenkin suuri sääli ja vääryys, että lihottaa lapset ja siirtää surkeat ruokailutottumuksensa olentoihin, jotka eivät vielä pysty puolustautumaan!! Sitten koulussa kiusataan, haukutaan läskiksi ja valitaan aina vihon viimeisenä joukkueisiin. Todella vastuutonta lihottaa lapsensa jo pieninä!

ja tottahan lihoaa ruualla yhtä hyvin kun herkuillakin!

jos ostaa paljon lihapiirakoita ja pizzoja,

niin pkkuhiljaa sitä lihoo...

plus tietty herkut siihen päälle!!! =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja vaikka lapsesi olisi nyt hoikka ja urheilullinen, niin näkee hän koko ajan sinusta huonoa esimerkkiä ja oppii vääränlaisia ruoka- ja liikuntatottumuksia. Teini-iässä voikin sitten olla jo ongelmia ylipainon kanssa! Että kyllä sitä vaan kannattais vähän miettiä millasia tapoja lapsilleen opettaa. Tavallaan myös lasten pahoinpitelyä, sanon minä!!

ylipainoisia lapsia ja ei voi kyllä yleistää, sillä myös hoikilla ja tosi sporttisilla maratoonareilla voi olla hivenen ylipainoinen lapsi. Ja itse asiassa munkin vanhemmat oli hoikkia ja urheilullisia.

kun lihavat ei katso peiliin, kassalla aina suklaata ja karkkia hihnalle. ei jakseta panostaa ulkonäköön ollenkaan. yx mitä jään monesti katsomaan on niitten ylileveät kamalat perseet jotka just ovesta mahtuu, yäääääkkkkk

.. taisit nähdä mun sukulaisen perheen...!? Heillä just noin. Se on todella ikävää katsottavaa!!! Säälittää, raivostuttaa ja jopa yököttää!!!

No on niitä tietenkin muitakin samanlaisia perheitä kuin he. Ajattelemattomia vanhempia.

Olen ihan samaa mieltä siitä, että syytä olisi itse kunkin tarkastella ostoskärryn sisältöä. Mutta sitä minä EN YMMÄRRÄ, että MIKSI hoikan olisi sallitumpaa ostaa kaikkea moskaa (karkkia, sipsiä, limuja jne.), mutta lihavan ei. Yhtä pahaksi sellainen ruokavalio on sille hoikallekin.

Tarkoitin että että on ollut pakko joskus syödä makeeta. se nyt on läskien kannalta sama onko se rasvasta ruokaa taikka pullaa!!!!!!!!!!!!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat