Vierailija

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Että mua ärsyttää nämä palkoillaan kehuskelevat. Mutta vastaampa kuitenkin. Mun mielestä ihan hyvä liksa. Olen vihdoin ja viimen saanu kunian jäädä hoitovapalle (pitkä lapsettomuus), saan kussa 320 e kätee, sillä ei montaa kertaa ruokakaupassa käydä mutta en valita. Töissä ollessani käteen jäi vähän reilu tonni ja ihan tyytyväinen olin silloinkin.

Vierailija:

Lainaus:

Että mua ärsyttää nämä palkoillaan kehuskelevat. Mutta vastaampa kuitenkin. Mun mielestä ihan hyvä liksa. Olen vihdoin ja viimen saanu kunian jäädä hoitovapalle (pitkä lapsettomuus), saan kussa 320 e kätee, sillä ei montaa kertaa ruokakaupassa käydä mutta en valita. Töissä ollessani käteen jäi vähän reilu tonni ja ihan tyytyväinen olin silloinkin.

Kehua retostellaan pienillä tuloilla, joilla muka elää. Jos olet yksinhuoltaja, niin tämän lisäksi sinulla on ainakin yhden lapsen lapsilisät yh-korotuksineen, elatusmaksut ja asumistuki. Eli sinulla on tuloja vähintään 135+118+320=573 euroa, johon tulee asumistuki. Asumistuki on esimerkiksi 600 euron asunnosta noilla tuloilla 480 euroa. Eli tuloja on ainakin 1.053 euroa.

Jos sinulla taas on töissäkäyvä puoliso, niin silloin hänen tulonsa voivat olla vaikka miten suuret.

Minäkin voisin sanoa, että minä saan kuussa rahaa " vain" 510 euroa. Mutta kun lasketaan koko perheen tulot, niin meidän tulot ovat yhteensä noin 2.450 euroa. Eli järki käteen näissä, kun ihmiset kertovat tuloistaan.

ja sitten vielä pienemmällä opintorahalla (233 e/kk nettona). Nyt saan 1500 e nettona enkä ole yhtään sen tyytyväisempi. Ei raha tee ihmistä onnellisemmaksi, moni muu asia tekee. Toivottavasti av olet onnellinen palkasta huolimatta.

Palkan hyvyys ja huonous riippuu siitä mitä duunia teet, millä kokemuksella ja kuinka hyvin. Omani on isompi, mutta olen tehnyt esim. opiskeluaikana tonnilla kuussa (vajaa 6000 mk silloin) duunia ja se oli silloin oikein hyvä liksa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat