Vierailija

Olen seurannut tata mielenkiintoista juttua iltapaivalehdista ja nyt olen kylla ihan tikahtua uteliaisuudesta, mita kummaa Me Naisissa paljastettiin. Ikava kylla Suomessa ei ole sukulaista tai tuttua, joka voisi lehden tai sen sisallon minulle kertoa. Voisiko joku ystavallisesti kertoa, mita kaikkea Susan paljasti?

Terveisin mamma, jonka paivat on aika tylsia

Kommentit (4)

Ekoilla treffeillä parkkipaikalla autossa pussailua ym teinimeininkiä Susanin mukaan ja tokat treffit olivatkin sitten Masan kynttilöin koristellussa porealtaassa.

Susan oli totaalisen rakastunut mutta Masa halusi piilotella suhdetta. Susan kyllä itse ryssi mahdollisuutensa vakavaan juttuun noilla lehtilausunnoillaan. Olisi älynnyt pitää matalaa profiilia, pääministerin naisystävä on vähän eri juttu kuin jonkun (turha)julkkiksen heila...

:-) toinen ulkosuomalainen MeNaisten tilaaja

Susan paljasteli vaan päiväkirjamerkintöjään. Ei mitään kamalaa, mielestäni vaan enemmän noloa.

T. ulkomaan mamma jolle tulee Me Naiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itsellenikin tuli MeNaiset muutama vuosi sitten, mutta vaihdoin toiseen lehteen. Silloin tuppasivat jutut olla miltei muista kuin suomalaisista ihmisista. Niitahan saa lukea yllin kyllin muista lehdista.

Tama Matin ja Susanin tarina on ollut kylla ihan paivien piristys. Ensin olin kovasti Susanin puolella, mutta nyt alkaa menna rouvasta jo maku!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat