Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis kertokaa mulle, mikä teillä auttaa kauheaan pms- oloon. Viikko ennen menkkoja alkaa olla hermot tiukalla kuin viulunkieli, alavatsaan koskee, ruokahalu vaihtelee karkinhimosta täydelliseen ruokahaluttomuuteen ja päässä ajelehtii synkkiä ajatuksia.

Onko tähän mitään lääkettä tai kikkaa olemassa?

Kommentit (4)

Mulla se lääke teki aivan kamalan olon :( Ikinä ei ole vituttanut niin paljon kuin lääkekuurilla. En sitten tiedä johtuiko siitä että kuurilla lääke otetaan eri aikaan kun pms-tarkoituksessa.

Omega3-kapselit jossa myös ainakin B-ja D-vitamiineja ja foolihappoa. Söin niitä talven ja kevään, ja oireet olivat pienemmät. Nyt viime aikoina on ollut taas ihan järkyt pms-oireet, enkä siis ole muutamaan kuukauteen syönyt kapseleita :/

Päätin siis että menen pikapikaa taas ostamaan uusia..jos nyt helpottaa niin sitten täytyy olla "taika" noissa kalaöljy-vitamiinikapseleissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ostin sellaista kunnon Neurobion fortea tms... Ja PMS-aikana otin tuplamäärät ja jopa beroccaa lisänä. Sitten vielä helokkiöljyä tai kalaöljykapseleita.

Mulla on maailman kamalimmat PMS:t, kuumia aaltoja ja itsemurha-ajatuksia. Mutta nyt en edes huomannut, että menkat alkaa just... Oireet poistuivat todella hyvin. Kokeile ihmeessä! En olisi uskonut, että B-vitamiini auttaa, mutta niin se vaan auttoi!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat