Vierailija

Ei ole kuin C-kokoiset rinnat, mutta rintojen väliin tulee sieni-ihottumaa. Töissä hoitsuna muoviessut päällä rinnat erityisesti hikoilee. Sain lääkäriltä reseptin Daktacortia, ja sen käytön aikana ihottuma on poissa, mutta heti kun lopettaa niin ihottuma tulee uudelleen.

Josko joku perjantai-iltana tähän aikaan jaksaa vastailla?

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Laittaa sitä sellasesta keltasesta puriste/tiiviste pullosta, joida myydään kaikissa kaupoissa mehuosastolla suoraan topsipuikkoon ja töpöttää oireilevalle ihoalueelle.

mä taistelin joskus ihan samassa pulmassa, mulla oli vaan rinjen alla.

Ei auttanut mikään, kunnes tajusin alkaa puhdistamaan neljästi päivässä Septidinillä!

Se pullo ei maksa juuri mitään, olisko ollut alle 4 euroa, ja Apteekista siis saa.

Sitä vaan pumpulilappuun ja puhdistat ihoa sillä.

Parani muutamassa päivässä!

Ja hänen lääkärinsä neuvoi ostamaan kaupasta jalkasienelle tarkoitettua voidetta(?) en siis tiedä oliko se juuri voiteen muodossa, mutta tehosi kuulemma.

ja tää ei oo mun keksimä juttu, vaan lääkärini hoito-ohje. Pakkauksessa käyttöohjeet. Se Daktarin on ihan peestä, haiseekin niin pahalle.

Auttaisiko Castellanin liuos (saa apteekista ilman reseptiä). Mulle ihotautilääkäri suositteli sitä hiivasienen aiheuttamiin ihokarvantuppitulehduksiin, vanupuikolla laitetaan. En ole lääkäri, joten jos tämä on väärää tietoa, niin joku viisaampi korjatkoon!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat