Vierailija

Yhtä tai korkeintaan kahta poikkeusta lukuunottamatta.

Sivut

Kommentit (43)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Minä ainakin olen naimisissa miehen kanssa, joka vastaa miesihanettani (ulkoisesti & sisäisesti).

Saattaa munkin mies tykätä esim. vaikka punapäistä, mutta silti olen sille se oikea.

LÄSKIT vs. LAIHAT... ei niitä KAIKKIA miehiä kiinnostä onko ylimääräistä vai luuta.. eiköhän se olemus ja pääkoppa ratkaise loppupeleissä....

että noloo, kun Minna haluaisi (porealtaassa) että kaikki pojat "kiusaisi" sitä ja olisi kimpussa, mutta vähän vaisua oli. Nolo tyrkky se nainen.

Sorry vaan, en usko että se hengenpelastaja koskisi selvin päin siihen Minnaan....

Lainaus:

Johan the hengenpelastajan naisihanne on Hanna-Maria Seppälä. Joka onkin sitten todella saman näköinen ja oloinen BB-Minnan kanssa!! Eli: Minna sopii vain viinanhöyryisiin sekstailuihin.

Lainaus:

Ja kyllä mä veikkaan edelleen, ettei se hengenpelastaja Minnaan koskisi selvin päin.

Kyllähän niillä synkkas heti alusta alkaen. Sulla on nyt joku pakkomielle.

Lainaus:

hyvännäköiset naiset ovat useinmiten lähes aina pelkkää paskaa sisältä ja tässä keskustelussa huomaan mitä hän tarkoittaa....

Kaikkein vittumaisimmat kommentoijat löytyy tällä palstalla läski-aiheisista keskusteluista kirjoittajina hoikat.

Ei se paino tainnut merkata, vaan se, että Minna vaikuttaa... noh, aika helpolta ja estottomalta tyrkyltä. Ikävä sanoa näin, mutta siltä se vaikuttaa. Tokihan Minna on nätti kasvoiltaan ja muodokas, mutta kyllä siinä varressa vähän ylimääräistäkin oli. Ja mediassakin vihjailtu, että etenkin julkkismiesten seura on kelvannut.

Miksi hyvännäköinen mies ei voisi olla kiinnostunut ja halukas?

Ai että hänellä on joku vaatimustaso? Meinaatko että kaikki hyvännököiset miehet ovat sellaisia että he tiedostavat oman ulkonäkönsä ja nostavat täten jonkun riman? Taitaa olla vaan hyvännäköisyyttä tavoittelevien naisten uskomus...

Sitä en kiellä etteikö sellaisia miehiä olisi... Ehdottomasti on! Mutta eivät kaikki ole...

Ja mites makuasia? Etkö pysty uskomaan että jonkun miehen mielestä uhkeat kurvit ovat haluttavaa...?

Onko se yhtä vaikeaa uskoa että toiset tykkäävät suklaasta ja toiset salmiakista?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat