Vierailija

Minusta tuo nuori mies on tehnyt liikaa pahaa...ei enää ansaitse kihlattuaan. Yhden virheen ja katumisen vielä ymmärrän. Mutta en toistuvaa pettämistä. Poika vielä vähättelee tekojaan ja uskoo, että kihlattu olisi vastassa kaikesta huolimatta... Ei ollut Kala vastassa. Ajatelkaa, kuinka paljon tuo kaikki on satuttanut tuota tyttöä. Säälittää tuo Kala ja säälittää Olli, kun meni pilaamaan pitkän parisuhteensa. Mitä mieltä ootte?

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

mistä me tiedämme vaikka Kala olisi itsekin tavannut jonkun sillä aikaa kun O oli talossa??

jos noin nuoret ovat olleet yhdessä 6 vuotta, on vain luonnollista että muut ihmiset alkavat kiinnostaa.

Onhan toi Kala ihan hyvännäköinen, mitä netissä olen noita kuvia nähnyt. Kyllä luulisi ottajia olevan.

...siihen, että ensimmäiset Ollin tutut kuiskuttelivat välittömästi jotain Ollille ja muut vaan nopeasti moikkasivat. Haastattelussa Mari kysyi Kalasta ja Olli totesi hänen olevan siellä paikalla. Mari vaihtoi vaan seuraavaan kysymykseen, joten tuntui siltä, että oli tosiaan sovittu " kulisseissaolosta" . Itse en kyllä olisi mennyt enää vastaan, enkä jatkanut suhdetta.

Itse kyllä vahvasti epäilen, tai ainakaan en itse vastaavassa tilanteessa olisi varmaan tullut lähellekään koko finaalia... Ollia en kyllä osaa lähteä tuomitsemaan, sillä olen sitä mieltä, että rakkaus (tai tässä tapauksessa vasta ihastuminen) ei katso aikaa eikä paikkaa, ja kun on kyse noin nuoresta ' jampesterista' , jolla kuitenkin takanaan pitkä parisuhde, niin en ihmettele, että jossain vaiheessa alkaa jollain tasolla miettiä muitakin vaihtoehtoja. Toki kalalle erittäin epämiellyttävä tilanne, ja Ollin ja Kalan suhde lienee suuremmalla todennäköisyydellä historiaa, mutta näinkin voi käydä. :/ Toisaalta Hannen ja Ollin välillä vaikutti ihan oikeasti olevan jonkinlaista kemiaa...

mistä me tiedämme vaikka Kala olisi itsekin tavannut jonkun sillä aikaa kun O oli talossa??

jos noin nuoret ovat olleet yhdessä 6 vuotta, on vain luonnollista että muut ihmiset alkavat kiinnostaa.

että toki julkinen " pettäminen" on tavallaan tuomittavaa (vaikkakin bb-talossa varmaan asioiden julkisuus unohtuu ja menettää merkityksensä ajan kuluessa), mutta ihastuminen sinänsä ei.

ei vaan tälläisen haloon jälkeen tahtonut tulla tunnistetuksi. Mieskin sanoi, että se kaveri/pomo mikälie sanoi Ollille ihan selvästi jotain sen tapaista heti kun näkivät.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat