Vierailija

Ärsyttää!! Joka paikka pursuaa laihdutusohjeita ja painonhallintaa. Miksei puhuta siitä, miten painoa saisi lisää?? Alipainoisuudesta puhutaan vain ja vasta kun on kyse anoreksiasta tai muista syömishäiriöistä.

Minä olen ollut liian laiha koko ikäni (BMI 15-17). Sain esikoiseni noin vuosi sitten (hormonitoiminta kuitenkin kohdallaan ollut aina) ja imetän vielä. Raskausaikana kiloja tuli 6 lisää ...jotka pian karisivat pois miinuksen puolelle. Tiedän että imetys vie sairaasti energiaa, mutta kun kaikki sujuu niin hyvin niin lopettaminen on ahdistaa.

Syön sen verran kuin jaksan, jotkut ihmettelevät miten voin joskus syödä suuriakin määriä. Painoa ei vaan ole ikinä tullut niin, että olisin ollut normaalipainoinen. Eräässä elämäni vaiheessa olin " tehokuurilla" ...pakotin itseni syömään enemmän kuin halusin ja kävin salilla. Sain pari kiloa painoa lisää. Toisessa viheessa, ulkomaan vaihtojakson puitteissa sain 4kg lisää syystä että alkoholia kului melkein enemmän kuin ruokaa.

Onko kohtalotovereita? En ole tyytyväinen luiseen vartalooni ja siihen, että vaatteet roikkuvat päällä. Minulle ei todellakaan löydy sopivia vaatteita, vaikka mallit catwalkilla ovatkin tikkuja ja vaatteet heille sopivia.

Nauttikaa kiloistanne!...kenellä niitä sattuu olemaan.

Kommentit (2)

Täällä toinen laiheliini. Taidan jäädä tälläiseksi. Ällöttää vaan miltä näytän vanhana: ryppyinen ruipelo. Painan vähemmän kuin ennen lasta. Yritän syödä ja herkuttelenkin, mutta en liho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat