Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sain tänään mieheltäni omatekoisen joulukalenterin. Yllätyin avatessani ensimmäisen luukun, alta tuli tehtävä päivän varalle (tälle päivälle saunan pesu). Kyselin tarkemmin kalenterin tarkoitusta niin paljastui että hän on kirjannut kalenteriin joka päivälle osia ns. joulun suursiivoukseen. Ilmeisesti tarkoitus oli hyvä, ja että saisin jouluaskareet keveämmin hoidettua, päivä kerrallaan. Kivaa joo, mutta olen viimeisimmilläni raskaana..toivoin pääseväni tänä vuonna hieman vähemmällä.

Kommentit (8)

MIehesi on oikea orjapiiskuri, kotiterroristi, sovinistisika ja ties mitä muuta. Mun mies ei ikimaailmassa antaisi mulle tollasta kalenteria!

Minä luulin, että kun tuo on sinun joulukalenterisi ja niistähän on tarkoitus saada jotain hyvää, että nuo luukuissa olevat on tehtäviä, jotka miehesi sinä päivänä suorittaa ja on siten sinulta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olettaisin kyllä että mies tekee nuo hommat, jos olisin viimeisilläni raskaana, siis ihanko totta miehesi _tosissaan_ antoi tuon kalenterin?

Kipin kapin antamaan miehelle kunnon läksytys ja sopii ottaa kalenteri omaan känsäiseen käteensä!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat