Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

...oletteko saaneet neuvolan kautta keskusteluapua, jos vauvan alkutaival on ahdistanut? Meidän rv 33 tasan 1,9 kiloisena syntynyt vauva oli sairaalassa neljä viikkoa. Sitä ennen makasin seitsemän viikkoa pakkolevossa sairaalassa, kun vauva olisi halunnut tulla ulos... Mutta henkilökunnan, lääkärien, sairaanhoitajien mielestä kaikki meni niin hyvin, etten tarvitse keskusteluapua. Vaikka olen sanonut, että masentaa, ahdistaa. Vauva oli iso, lääkärit vain vertaavat 400-500 g painaneiden selviytymistarinoihin. Minun elämässäni tämä oli iso vaikea asia. Miksi aina pitää verrata pahempiin tapauksiin. Aina löytyy surullisempia tarinoita...

Kommentit (1)

Neuvolassa kyseltiin vointia ja annettiin puhelinumero psykologille. Soitin ja tilasin ajan. Kävin kaks kertaa juttelemassa hänene kanssaan mutta totesin ettei siitä ollut mulle mitään apua. Hänen kauttaan olisi kyllä päässyt johonkin äitien keskusteluryhmään joka muistaakseni oli lähinnä synnytysmasennuksesta kärsiville. En kokenut sitäkään minulle sopivaksi. Asuimme silloin Helsingissä.

Kysy neuvolasta apua. Sanoit suoraan et kaipaat jutteluapua, kyllä heidän on se järjestettävä sinulle. Onnea vauvasta! Toivottavasti hän on terve, voi hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat