Vierailija

Miehen ex-vaimon lapsi (asuu meillä, mieheni on huoltaja) on tyhmä kuin saapas. Nyt on ysiluokka loppumassa, jos vaan pääsee luokaltaan. Jonnekin amikseen pitäis mennä, mut minne. Varsinkin kielet ja matikka tuottaa ongelmia, mutta ei noi reaaliaineetkaan häävisti suju.

Kymppiluokkaa olen ehdotellut, mutta ei sinne kai mene kuin häiriköt. Tää lapsi on kiltti, mutta tyhmä. Mikä on siis helpoin amislinja? Lähihoitajako?

Kommentit (9)

Itse olen leipuri kondiittori ja ihan taitava sellainen jos nyt voi kehua.

Kondiittoriksi jos aikoo niin pitää olla luonnostaan jo sellainen hiukan " taiteellinen"

sellanen ihminen joka on aiemmin ollut " käsi" niin tuskin se oppii mitenkään kovin taitavaksi.

Ja tiedoksi että kondiittoriksi ei pääse kuka vaan...

Vierailija:

Lainaus:

ja ihan nollan matikalla ja yhtä " hyvällä" kielipäällä. Nauttii työstään kovasti. Onko sillä mitään omia suunnitelmia? Kaikesta koulutuksesta on nykyään joatin hyötyä, parempi kun ei mitään.

Siksikin ajattelin tota lähäriä, eiks siinä voi suuntautua lastenhoitoon?

Tää lapsi on ollut osan elämästään " kehitysvammalain mukaisten tukitoimien piirissä" tai jotain, on siis luokiteltu " heikkolahjaiseksi" . Enää ei kuitenkaan saa niitä kehareiden palveluja, ja on siis norm. luokalla ja eihän siitä tuu mitään!

En tajua, miksei lapsi voi päästä sellaiseen kehareiden opistoon, vai mitä ne nyt on? Tää on tosi hankala tilanne.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja ihan nollan matikalla ja yhtä " hyvällä" kielipäällä. Nauttii työstään kovasti. Onko sillä mitään omia suunnitelmia? Kaikesta koulutuksesta on nykyään joatin hyötyä, parempi kun ei mitään.

Itselläni oli vaikeuksia päästä joistakin tenteistä läpi. Ihmiset lopettaa koulun kesken, kun se ei loppujen lopuksi ole mikään helppo koulu, vaikka niin voisi luullaa. " Apinakin osaa pyyhkiä takapuolia" , näin luullaan, mutta todellisuus on vaikeampaa. En suosittele lähärin tutkintoa, ei kestä edes puolta vuotta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat