Vierailija

Kommentit (11)

En muista ikävä kyllä mistä sen ostin. Pullo ei enää tallessa. Se oli joku Aroma jotain.. siis tuotteen merkki. Laaduissa kuulemma eroja.

Ei auta (kuulemma) kuin sisäinen lääkekuuri ja hoitava kynsilakka, jota käytät niin kauan, kuin kynsi on kasvanut uudelleen. Eli tosi kauan. Ja sisäinen lääkekuuri kesti...Olikohan 3 kk vai 6 kk.

Todella kallista ja mulle lääkekuurista pahoja sivuoireita. Enkä oikein ole varma, että onko koko sieni edes hävinny. Pitäis myös desinfioida kaikki sukat, kengät jne. Niistä voi tulla takaisin.

Mutta osta aluks luontaistuotekaupasta Vocca Trico hoitonestettä. Ainakin mulla on kynsien ulkonäköön vaikuttanut. Siis edelleen käytän. Pullo maksaa n. 30 ¿. Löytyy myös esim. joidenkin Sokoksien kempparipuolelta.

Ja se kakkosen ehdottama voide taitaa olla jalkasienen hoitoon. Ei taida auttaa kynsisieneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En nyt tiedä kirjoitinko sanan ihan oikein. Itse sain joskus tällä aineella kynsisienen pois. Kärsivällisyyttä se toki vaatii parissa viikossa se ei häviä.

Mulla oli kynsisieni monta vuotta sormien kynsissä ja aina levisi vaan viereisiinkin sormiin. Mitä nopeammin hoidat pois, niin sen helpompi siitä on päästa kokonaan eroon. Tehokas hoito siis heti päälle. Ihan ensin mene kunnon ihotautilääkärille neuvottelemaan asiasta. Minun aikanani ei ollut sitä kynnelle siveltävää ainetta, mutta luulen, että se voisi auttaa, mutta kunnon apu tulee niistä tableteista. Ihotautilääkärille ja heti, ennenkuin ongelma pahenee.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat