Vierailija

Odotusaulassa noin 5-vuotias tyttö totesi tummaihoisen nuken löytäessään: " hyi helvetti, minä en kyllä neekereillä leiki" . Mistähän on nuokin asenteet ja sanat oppinut.. Ja lapsen äiti vaan luki vieressä lehteä..

Kommentit (14)

yhtä ekaluokkalaista oli mummo hakemassa iltiksestä ja vieressä oli tummaihoinen luokkakaveri. Mummo vaan reteesti ihmetteli, että käykö neekeritkin koulua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tapasit siis tulevan ongelma nuoren. Ei ole vaikea kuvitella sitä likkaa kymmenen vuoden päästä ostarilla rööki poskessa ja tuskinpa pääsee amista pidemmälle. Oliko äiti alempaa sosiaaliluokkaa? sivistystaso ainakin alhainen. onneksi en ollut kuulemassa.... se kakara olisi tarvinnut pientä " koulutusta" . heh

pökertyä kun yksi hyvä ystäväni oli kylässä ja meillä tuli puhetta siitä maanantain uudesta sarjasta. kaverini heitti sponttaanisti, että sarja kertoo neekereistä. suu jäi mulla hetkeksi auki, koska ei kai kukaan kouluja käynyt enää nykyisin käytä moista sanaa ellei ole jostain perähikiältä? tuli sellainen surullinen olo, kun tälläkin naisella on lapsi. noin nuo rasistiset ilmaukset siirtyvät senkin lapselle.

mietin mitä olisin itse tehnyt jos olisin ollut läsnä oman lapseni kanssa. en todellakaan kuuntelisi sivusta jos toinen lapsi kiroilisi ja puhuisi rasistiseen sävyyn oman lapseni kuullen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat