Seuraa 

ylipainoa on kertynyt vähäsen ja nyt tarvitaan neuvoja miten pitää paino kurissa odotusaikana. Dietillekkään ei voi alkaa, mutta onko jotain hyvä neuvoja?

Kommentit (3)

Minulla oli ylipainoa silloin kun tulin raskaaksi ja kovasti pelkäsin tätä raskausaikaa, kuinka hirmusti sitä painoa tulee.. Tähän mennessä on tullut n. 3kg ja olen ihan tyytyväinen siihen. Oma konstini on syödä monta kertaa päivässä ja pieniä annoksia. Paljon vihanneksia, hedelmiä ja vähärasvaisia maitotuotteita. Liikun jumpassa n. 4h / vkossa ja käyn pari kertaa kävelylenkillä. Uinti olisi tarkoitus aloittaa lähipäivinä..

Mammanalku + Tiitiäinen 22+1

Minulla nousi esikoisen aikana paino reilut 20kiloa, koska en voinut käydä kävelyllä ja söin ihan kaikkea mahdollista. Nyt olen päättänyt että koitan kuntoilla tai siis käydä pikku kävely lenkin vähintään kolme kertaa viikossa, koitan syödä karkin tilalta jotain muuta.

Sinulla on nyt erittäin hyvä mahdollisuus parantaa elintapoja samalla laihtua kun vauva masussa kasvaa ja imetys kuluttaa kyllä loput ylimääräiset kilot, on erittäin todennäköistä että olet paljon paremmassa kunnossa odotuksen ja imetyksen jälkeen kuin ennen raskautta, tiedän erään jolla lähti kaikki liika pois!

Onnellista odotusta äläkä vaan stressaa vaan nautiskele ulkoilmasta ja odotuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

itselläni on paino noussut nyt 35+ rv mennessä n. 10 kg mitä pidän ihan sopivana. Olen syönyt normaalisti, toisinaan herkutellutkin, nyt viime viikkoina rajoittanut sokerin syöntiä pitämällä karkkipäivän kerran viikossa. ( eikä muuten tee edes makeaa niin mieli kun se karkkipäivä sitten koittaa! ) Liikuntaa harrastin useaan kertaan viikossa, jumppaa ja kävelyä. Nyt olen jättänyt oikeastaan kokonaan jumpat ja aerobicit pois ja tyytynyt käymään n. 1h lenkillä lähes päivittäin.

Eipä siihen painonnousuun oikein muu taida auttaa kuin oikea määrä oikeanlaista ravintoa ja liikunta ja raitis ilma niin kuin edellinen kirjoittajakin mainitsi. Itsekään en mikään luuviulu ole koskaan ollut joten päätin heti että paras on kun ei käytä raskautta tekosyynä ylettömään herkutteluun!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat