Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Yököypeli täällä aloittelee viikonlopun pinoa.. Oikein mukavaa ensimmäistä joulukuun viikonloppua kanssasisaret!!!

-Saikku-

Sivut

Kommentit (22)

SAIKULLE ihanaa reissua ja lomaa, jos en myöhemmin muista toivotella. Rentoutukaahan kunnolla :) Ja ei muuten kuulostanu yhtään hölmöltä fiilistellä puhtaassa ja jouluisessa kodissa, samat suunnitelmat ens viikolle kun ehtii. Ja kiitti peukutuksista!

PARIISITAR, moikka o/ muistan sun nikin kesältä, kiva kun teilläkin odotuksen odotus alkaa, tervetuloa messiin!

JULIN tilanne jännskättää! Ai niin, SARA-MARIAKIN piinailee mahdollisesti, meinaatko ens viikolla ehkä testata, jos tätiä ei vielä näy?

).( Olipas tänään kiusallinen tilanne. Oltiin miehen vanhemmilla syömässä ja heitin jonkun tyhmän vauva-jutun, niin alkoihan sieltä sitten tulla kommentteja, että " kyllä ne lapset kannattaa nuorena TEHDÄ" jne. Oltiin siinä sitten miehen kanssa vaan hiljaa ja onneks puheenaihekin vaihtu siinä sitten luontevasti :/ Eivät siis todellakaan appivanhemmat tiedä yrityksestä mitään, eikä haluta siitä puhuakaan. Mut vähän siinä tuli haikee fiilis, että tietäsittepä vaan... :( Muilla kokemuksia?

Mukavaa viikonloppua enskatoverit!

[color=FF3E96]Heippahei, parin päivän jälkeen.. Nyt siis luvassa lupaamani hypersuperpitkä viesti.. Kahlailen tässä samalla tiistain pinosta lähtien juttujanne ja kommentoin.. Paljon oli mielenkiintoista keskustelua käyty.. Mulla on onneks koko piiiiiiiitkä yö aikaa ¿ mies on yön töissä..[/color]

[color=FF83FA][b]Buuffa[/b] ainakin kertoi puolivahinkoraskaudesta tuttavalla.. Nuo on just niin ärsyttäviä. Mulla kans yks lapsuuden aikainen kaveri odottelee viimeisillään lasta (la tammikuussa) ja vetää röökiä sen minkä ehtii.. Ja tiedän, että ei oo todellakaan ollu suunniteltu juttu.. Kerkesivät miehensä kanssa asua yhdessä ja seurustella ehkä kuukauden verran, pari korkeintaan. Elämä ei todellakaan ole reilua!!!! Ja vahinkoja tuntuu sattuvan yhtenään, todella useille ja aina kuumeilevien läheisille.. Miksi? Mä muuten kans laskeskelin tota ens kierron osumista ja joulullehan se osuis.. Jouluaattona jo vois olla mahiksia, et testissä näkyis, mut tapaninpäivänä viimeistään. Se olis kyllä kaikkein paras joululahja!

[b]Hapö[/b]: Pahoittelut negasta. Jospa se kuitenkin vielä muuttuisi plussaksi.. Toivoa ei saa heittää, ennen kuin täti kaartaa paikalle!!!

[b]MaryRose[/b]: Mieheni ei ole neitsyt.. Siis horoskoopiltaan.. (:Dhihih Jopas oli vitsi.) Oinas. Voivatko neitsyeet ja oinaat olla sitten samanlaisia luonteeltaan? Oikein ihanalta kuulosti sun tatska. Mulla on kans, kahdessa eri paikassa, nilkassa ja niskassa.. Ja pahoittelut vielä tädistä. Se pirulainen löyti sitten sinutkin!

[b]LiVe[/b]lle harmittelut hirvittävästä ex-työkaverista.. Ei kukaan voi oikeesti kenellekään noin sanoa.. Mä oisin kyllä varmaan kans sanonu sille suorat sanat ja vetässy varmaan vielä kuonoonkin.. Ärsyttää tollaset!

Ole [b]Pingu[/b] rauhassa vaan meidän seurassa niin kauan kuin haluat. Ei me sua pois ajeta.. Paitsi sitten, kun koko palsta kaatuu, kun kaikki enskat lähtee yhdessä O-puolelle! :D

[b]Juliaana[/b]: Toivottavasti flunssa ja kiireet on jo helpottanut! Heti sunnuntaiaamuna tulet sitten kertomaan testin tuloksen, eikö niin? Täällä jo odotellaan..

[b]Dajm[/b]: Kivut on jo helpottanut.. Ja täti tuntuis jo pakkailevan laukkujaankin.. Ihanaa.. Toivottavasti teillä peittojen pöllyyttelyt osui kohdalleen!!! bdbdbdbd Mä ostin veikkauksen joulukalenterin, niin kuin joka vuosi.. Ja olenpa unohtanut avata tänään(tai siis eilen, nythän jo 2.12.) ensimmäisen luukun.. Aukaisen ehkä aamulla kaks.

[b]Niina[/b]lle jaksamisia hautajaisiin! *hali* Et taida enää ¿kuulla¿, mut ajatuksissa kuitenkin olet!

[b]Nuutin ammattigallup[/b]: Valmistun sosiaalialan hommiin, mut teen tällä hetkellä töitä kaupassa.

[b]Marge[/b]: Joko keksit joululahjan miehelle? Me sovittiin oman kultani kanssa, et ei ostella toisillemme tänä jouluna lahjoja. Se on kummallakin aina yhtä hankalaa ja sit tulee osteltua kaikkea turhaa..

[b]Emka[/b]: Ihania kuulumisia ultrasta. Mukavaa varmaan, kun saa nähdä ja kuulla, et oikeesti siellä joku on ja asia konkretisoituu.. Peukkuja sulle odotukseen!

[b]Sara-Maria[/b]: Mä oon kans aina kuvitellu sut hoitoalalle yövuorojen takia, mut voihan sitä yövuoroa tehdä tosiaan muuallakin..

Onnea s-k:n naapuripariskunnalle pojasta!!! :D

[b]Repuli[/b]: Oi, miten ihana joulukalenteri sulla on ollu viime vuonna.. Tuollaisen mäkin haluisin. Tai miehen kans vois tehdä yhdessä sellaisen, et vuoronperään laittais aina yhden sanan, joka kuvais toista ja sit vuoronperään sais avata luukun.. Hyvä idea ens jouluks!

[b]Hermione[/b]: Oikein ihanaa joulua sinullekin ja paljon plussasäteitä ja peukkuja *bdbd*. O-puolella nähdään!

Harmittavia oireita [b]Titi[/b]llä.. Toivottavasti pian helpottaa. Onneks kuitenkin jotain hyvääkin, eihän oireita olisi, jos siellä mahassa ei joku olisi!

[b]Agua[/b]: Sulla piina-ajat kohta käsillä. Paljon plussatuulia ja bdbdbdbd[/color]

[color=FF3E96]ON: Ei sitten oikein yhtään mitään.. Täti siis pakkaa laukkujaan poislähtöön ja minä reissuun lähtöön.. Ihanaa, enää viis päivää.. Tein tänään joulusiivouksen. Sitten kun tullaan reissusta, niin onkin enää vaan reilu viikko jouluun, joten en viitsiny jättää siivousta sinne. Nyt on sitten kiva tulla kotiin, kun on puhasta ja jouluista. Ja kyllä on nytkin hyvä mieli.. Oon vaan ollu koko illan kotona, kun en viiti lähteä mihinkään, kun on kiva olla puhtaassa, jouluisessa kodissa.. Tää voi kuulostaa vähän tyhmältä, mut niin se vaan on. Ovisajat taitaa olla sitten reissun loppupuolella tai just kotiin palatessa, joten siellä sitten vasta jotain tapahtumista tästä mahasta kuuluu. Tuun vielä moikkailemaan viikonlopun aikaan ja varmaan alkuviikostakin. Oikein mukavaa viikonloppua jokaiselle ja vilkutuksia kaikille, joita en kommentoinneissani huomioinut!!!! o/

-Saikku-[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla

noista tuttujen töksäyttelemistä kommenteista...

muistu mieleen et yks tuttu kans heitti tossa kun nähtiin pitkästä aikaa ja puhuttiin jotain molempien työasioista, et " et sä sitten ole ajatellu äitiyslomalle jääntiä?" no tietenkin paljastamatta mitään, kieltelin et ei mukaa oo ajankohtaista. no enhän mä oikeesti kovin kauaa oo ehtiny edes miettiä, ku nyt on tosiaan vasta yk 3 menossa. varmaan oisin töksäyttäny pahastikin vastaan jos tässä ois jo pidempi yritys takana. myöhemmin keksin hyvän vastakommentin tohon, jos sattuu joku muu esittään joskus saman kysymyksen. tarvii vaan ihan tosissaan vastata et kyllä mä oon yrittäny jo moneen kertaan jäädä mut kun ne aina lähettää kelasta bumerangina takasin mun äitiyspäivärahahakemukset ja sanoo et tarvis olla raskaana et vois jäädä äitiyslomalle.

kuulin joku aika sitten et yhellä kaverilla on kans paraikaa yritys käynnissä. omasta yrityksestä en kyllä kertonut hänelle mitään. kai tää esikon yritys on sen verran salaisempaa puuhaa, kaverilla kun tosiaan tekeillä jo kolmas. salaa olen sitten toivonut että plussattais samaan aikaan, voitais sitten tosiaan äippälomailla samaan aikaan ja voisin kysellä häneltä vinkkejä moneen asiaan. nyt kuulin että hän oli testannut negan tässä kierrossa. oli hiukan ristiriitaiset tunteet, kun piti olla muka kauheen pahoillaan asiasta, vaikka oikeasti iloitsin hänen negastaan. syynä ei tässä tapauksessa kyllä ollut mikään kateus, ettenkö vauvaa hänelle soisi, olisi vaan paljon mukavampi jos plussattais samaan aikaan. varmaan kerron tämän salaisen toiveeni hänelle vasta sitten joskus myöhemmin, ymmärtää varmaan sitten (siltä varalta jos en ole osannut olla tarpeeksi pahoillaan hänen negastaan). jospa jo seuraavan kierron aikana saataisiin molemmat plussattua, voisi osua nuo lasketut ajat hyvinkin lähelle, kaverilla kun on kuulemma suht normaalin mittainen kierto ja mulla ei. tiedä vaikka päästäis aikanaan samaan aikaan laitokselle..

joo siinä kai taas tärkeimmät...

hannnah 12/40-56

Rouvavauva:

Rouvavauva on nimimerkkinsä mukaan (suht uutukainen) rouva, jonka toiveissa olisi vauva. Olen kolmekymppinen pääkaupunkiseutulainen ja mies on muutaman vuoden vanhempi. Yritys aloitettiin 9/2006, plussa tuli heti ekasta yrityskierrosta, mutta suureksi surukseni raskaus päättyi rv. 11 (keskeytyneeseen) keskenmenoon.

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista ja osanotoista. Taidan tässä aluksi enemmän taustailla, ehkä sitten innostun enemmän kirjoittelemaan, kun makuuhuoneen puolella saa tehdä muutakin kuin nukkua. ;)

Missäs kaikki on kun täälä on näin hiljanen viikonloppu?

Nuutti:

Kiva kun siä tuli lunta. Tulis tääläkin mutta ei nytkin sataa vettä ihan älyttömästi. Oon täs kyllä koittanu jouluks lunta tilata mutta saa nähä tuleeko. Jotenkin vaan joulu ei tunnu joululta jos ei oo lunta.

Juliaana:

Joko teit testin? Heti kertoon tänne tulokset? bdbdbdbdbd

Häpö:

Eikö tätiä vieläkään näy? Ootko testannu uudestaan jos nyt näkyiskin jo jotain?

Dajm:

Juu täti on jo häippässy ja alan varman ti tai ke tikuttaan ovista,toivottavasti löytyy.Tosin peittoja pöllytellään kyllä sitä ennekin ihan vaan huvin vuoks :).

Saikku:

Napataan yhdessä ne jouluplussat. Mulla tosiaan menkkojen pitäs alkaa 21-24.12 jos ne pysyy samoissa kun ennen. Varastossa on kaks mammaksin erikoisherkkää raskaustestiä, eli on mahdollista et niillä vois näkyä plussa jos se tulee. Joo ja onhan se tapaninpäiväkin viä niinku joulua, eli testi valmiiks kaappiin vaan kun ei niitä sit sillon mistän saa.

Hyvää matkaa jos en kerkiä sitä myöhemin toivotteleen. Nauttikaahan täysillä ja pupuilkaa ahkerasti.

Vilkutukset ja virtuaalista piparkakun tuoksua kaikille muillekkin enskoille jota en maininnut.

T:Buuffa kp 8/26-29

Taas on viikko vierähtänyt, uskomatonta, miten aika rientää. Teitä on usein viikolla ikävä, kun en jouda palstailemaan.

Sara: Kiitos listansiivousideasta ja toteuttamisesta, johan se pitkäksi venyikin!

Minut voi toki pitää listalla, kuten Aqua jo huolehtikin! Kiitos kamulle!;)

Nuutti: Kiitos vinkistä, täytyy aloittaa kipulääkkeiden napsiminen hyvissä ajoin! Vieläkö siellä on lunta?

Mary: Jänski tatska, vähän tekis itsekin mieli ottaa¿

Live: Kurja ex-työkaveri sulla. Kaikista ei vaan ole asettumaan toisen asemaan.. Olkoon luupäät omissa oloissaan ja tehköön ongelmia itselleen, mistä haluaa¿ Sinun onneasi ei kukaan voi viedä! Niitä onnellisia odotuspäiviä täältä toivottelenkin!

Emkalle kanssa mukavia odotuspäiviä, ihania ultrakuulumisia!

Titi: Voimahali!

Lisbet: Hyvä että olet hengissä , kerrohan vaan ensiviikon neuvolakuulumiset!

Pariisitar: Kiva, kun oot takasin!

Hapö: Voi vitsi, piinaa se on tuokin! Millä mielellä siellä ollaan? Onko täti poikennut vai plussaksi tikun ilme muuttunut?!

Hermione: Passaa ihan hyvin, että taustailet. Plussatuulia sinulle ja o-puolella nähdään;)

Aqua: bdbdbdbd ja +++++++ ja bdbdbdbd ja +++++++ ja bdbbdbdbd ja +++++ ja bdbdbdbd ja +++++++ ja bdbdbdbd ja +++++++ ja bdbbdbdbd ja +++++ja bdbdbdbd ja +++++++ ja bdbdbdbd ja +++++++ ja bdbbdbdbd ja +++++¿.

Marge: peukkuja sullekin!

Ja niitä jouluplussia olis nyt hyvä sauma tosiaan tilailla, ehkäpä joulukalenterissa on raskaustesti jossain luukussa?!

Ai niin se ammattigallup: olen hoitoalalla myös.

Dizku: Mikä se pyöräkone on, sama kuin pöyräkuormaaja? vai onko sellaista olemassa? Kuulosti makeelta sun työsi, tää kun on ihan onneton noiden moottoriajoneuvojen kanssa!;)

Rouvavauvalle: voimistushali! ;)

nellamaija

[color=698B22]Taallahan on kaynyt vilina viikonloppuna...Pariisitarkin oli loytanyt tien takaisin. Toivottavasti paaset yrityksen alkuun pian.

Saikku: onneks sait tadin haadettya ennen matkaa...nautihan lomasta ja etelan auringosta. Mula on joulusiicous edessa tanaan. Viela on 2 koneelista pyykkia jaljella ja pitaa loytaa joulukoristeet jostain kaapin perukoilta.

Sara-Maria: Toivottavasti laakkeet tehoaa..poskiontelon tulehdus on ihan jarkky. Lepaile kunnolla vapaapaivina:)

Hatahousulla tuntuu elama menevan putkeen...ihana yllatys miehelta. Kohtahan se on tammikuu ja paasette vauva yritykseen!

Kiitos Emkalle vastauksesta...onnea matkaan...nythan oot jo onnellisesti ensimmaisen kolmanneksen ylittanyt! Ootteko muuten jo kertonut vanhemmille ja kavereille? Sori jos kerroit jo aikasemmin, multa on jaanyt valiin.

Aqua: ikava tilanne...onneksi selvisit suht helpolla...on se kurjaa kun ihmiset alkaa kyselemaan. Mulla on vanhemmat valilla muistuttanut etta pitaa lapsia tehda enemman kuin yks (ma olen ainoa lapsi mun vanhempien liitosta, mulla on pikkusisko isan uudesta liitosta), ja etta pitaa se lasten teko aloittaa viela kun on nuori ja jaksaa. Jotkut kaverit on kanssa kyselleet, mutta toistaiseksi vetoan taloudelliseen tilanteeseen, kun mies on viela koulussa. Mun paras kaveri on ainoa joka tietaa yrityksesta.

Lisbet: jee kiva etta oot menossa viela mukana...tuu heti kertomaan neuvola uutiset!

Nellamaija: termis toveri! On taalla viela vahan lunta, mutta tuo aurinko lammittaa jo sen verran etta eikohan me saada nauttia loskasta jo alkuviikosta.

Juli: pahoittelut tadin hyokkayksesta...vitsi mika takiainen...tajuis jo menna muualle! ma tykkaan myos kutomisesta...villasukat on tyonalla taallakin!

Vilkutukset myos Buuffalle, Hannnahille, Marylle ja Rouvavauvalle...tuut sit mukaan kun jaksat ((hali))

Ja sitten omaa napaa tan romaanin jatkoks: Mun ovis on kadoksissa...ei merkinmerkkia. Viimeksi jai kierto lyhkaiseksi joten odotin ovista alkuviikosta, yleensa bongaan aina limat perjantaina, nyt on sunnuntai eika niin mitaan, ei edes vois pupuilut vahempaa kiinnostaa. Hitsi vie jos menee kierrot sekaisin ja sit viela ovista ei nay mailla eika halmeilla niin ma en ala mitaan!!! Eli pingun tapaan etsintakuulutan ossin!!!

Hauskaa alkuviikkoa kaikille...nauttikaa joulunodotuksesta!!! Ja plussia teille toivon kuusen alle!

nuutti[/color]

Niin se alkoi joulukuu ja ekaa adventtia vietetään¿Tunne on kyllä kuin lokakuussa, kun on niin mustaa, saisi se lumi jo tulla¿

Saikku, kaikkia ideoita oon joululahjaa varten mielessä pyörittänyt. Niin kuin sanoit, että mitään turhaa ei olis tietenkään kiva ostaa. Tiedän että miehuus ostaa mulla lahjan ja itse asiassa oon tilauksen tehnytkin. Tulee tarpeeseen. Olis kiva sit puolin ja toisin vaihtaa lahjat. Mutta kirjaa ja lahjakorttia (vaatekauppaan) nyt olen mietiskellyt, on vaan niin perinteiset, mutta mitäs on niin vaikea ;) Siellä muuten taitaa olla kollega? Ai, niin meinasi unohtua...Hyvää reissua!

Emkalla ne viikot vaan kasvaa, on niin ihanaa! Toivottavasti me tullaan oikein urakalla täältä sinne o-puolle¿=)

Aqua, tiedän tunteen, kun vauvoista kysellään. Anoppihan on möläytellyt kiitettävästi. Viimeks kysyi mieheltä suoraan puhelimessa (ei usein soittele kotiin) että onko sulla jotain kerrottavaa. Ukko oli ihan täh? Ja sitten se anoppi paukautti, että tuleeko teille vauva?! Ja ei nykyään riitä, että anoppi vaan nyt on sitten appiukkokin alkanut kyselee¿Meinasin tirvasta otsaan, kun se kysyi, että millonkas tuo toinen huone (työhuone) saa asukkaita! Siis uskomatonta! Kyllä sattu ja kovaa!

Pitänee sitä hannahin kommenttia alkaa käyttämään, jos useimminkin aletaan kyselemään ;)

Rouvavauvalle vilkutus ja iso rutistus =)

Julille ja Marylle pahoittelut tädistä¿Uudella innolla (vaikka välillä vaikeaa) uuteen kiertoon, josko nyt saisitte joululahjan?

Pariisitar, tervetuloa uudelleen¿Ja kyllä tähän jää niin koukkuun, ettei tosi olekaan =)

ON: Fiiliksen sopii kyllä nyt parhaiten Zen Cefen piisi Ja mulle nauraa variksetkin! Oikeasti, mahaan sattuu samalla tavalla kuin ennen tädin tuloa! Jomottaa ihan kiitettävästi¿En tiedä kuinka saan pääni kasaan, jos nyt ei tärppiä tule! Ne luget on kokoajan menossa, mutta eihän siitä välttämättä oo mitään apuja¿Uskomatonta! Millon on meidän vuoro?

Kaikesta huolimatta, kaikille teille ihanuudet paljon ++++tuulia!

Voi, että TE olette kyllä niin super-kultasia, kun muistatte kaikki toivottaa kadonneen enskan tervetulleeksi takaisin:) KIITOS! Tämä enska palstailee satunnaisena matkailijana, ainakin siihen saakka, kun itse yritys alkaa...Anoppikin jo ihan haksahtaneena odottelee ekaa lastenlastaan- alkoi jo varmaan neuloa nuttuja (mikä onkin hyvä, sillä olen onneton poropeukalo käsitöissä. Juliko se oli joka on käsityöimmisiä? *nostaa hattua*). Olen siis vihjannut lähipiiriin, että meilläkin oma pikkuinen toiveissa lähitulevaisuudessa. Itse yritysajankohdasta aioin kyllä pysyä suu visusti supulla:) no niin, taas innostuin höpöttämään...

Julille pahoittelut negasta:( Onneksi shoppailuterapia auttaa. Miullakin joululahjoja ostellessa sama filosofia, että samalla voi ostaa itellekin jotain " pientä" :) Toivottavast ensi kierrosta tulee se viimeinen yrityskierto!!!

Mary-Rose: ihanaa, kun pääsette pian matkallenne, sinne kauas. tekee varmasti hyvää ladata akkuja ja suunnata katse kohti uutta vuotta:) Siulla tuleekin haipakkaa ensi kevät, jos kerran kirjoituksetkin on eessä. Nyt siis reissussa relaat oikein kunnolla:)

Rouvavauvalle Pahoittelut miunkin puolestani:( *Voimahalit lähetän matkaan.*

Lisbetille taas onnea ekaan neuvolakäyntiin:) Täällä me odotamme jo innolla masuasukin ekoja kuulumisia:)

Nyt pää lyö tyhjää, kun olen ahertanut koneella jo tovin vikaa koulutehtävää ennen valmistumista (opiskelijoita kun kiusataan viime hetkille asti. Varmaan valmistusmispäivän aamunakin pitää tehdä joku ryhmätehtävä. *menee hermo*). Siis kommentointi loppuu tällä erää tähän- ja taas jäi niin paaaljoon kirjoittamati...

Kaunista alkavaa viikkoa Enskattarille:)

rakkaudella, pariisitar

Hätähousu: Suloinen mies Siulla:) Ihana saada yllärilahjoja:) Miun mies oikein super onneton tuossa yllättelyssä, super hidas härkämieskun on, joka asiassa. Vauva-asiassakin:) Mutta juu, Siekin taisit olla hoitaja(?), ja sitten vielä kuumeillaan ilman yritystä täällä Länsi-Uudellamaalla, hih:) Toiv. tavataan neuvolassa:)

Hannnah ja Live: Miullakin kokemusta noista työkavereista. Monen mukaan olen niin kamalan nuori (24v) ettei vauva-asialla kannata vielä päätään vaivata, jo on! Ja muistan kyllä itekin joskus vuosia sitten möläyttäneeni kollegalle, etteivätkö he jo olisi vauvaa yrittämässä- ja sitten kaveri ilmoitti, että kun vaan saataiskin. Pyytelin sitten anteeksi tahdittomuuttani:( Kävivät läpi rv 14 keskenmenon ja sama juttu meinas käydä nykyisen pikkuneidinkin kanssa. Eli yrittivät kauan, mutta nyt heitillä soma pikku nti:)

Emkan tilanne ja viikot kuulostavat IHANALTA, onnea:)

No niin, nyt olen ollut super aktiivinen palstailija tänään (koukussa?) :)

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!

rakkaudella, pariisitar

[color=C71585]Sara olikin tuolla l-puolella käynyt kurkkaamassa ja tulinpa vielä tännekin kertomaan, että kyllä mutkin saa siivota pois listalta, kun en nyt enää kuumeilupuolelle ole palaamassa. Luovutan siis paikkani kärkikolmikossa! ;) Vähän haikea olo, yksi ajanjakso päättyy sitten ihan konkreettisesti, mutta niinhän se vaan elämässä on!

Ihanaa kuumeiluseuraa olette kyllä olleet, jatkakaahan samaan malliin! :)

Meillä mies hieman jarruttelee noiden hoitojen aloittamista, mutta jos ei muutamaan kuukauteen saada luomuihmettä aikaiseksi, niin sit hoitoihin!

Pistäkäähän te täällä paremmaksi eli siirtykää suoraan o-puolelle!

Plussaonnea kovasti teille kaikille!

Erityisplussasädetykset vielä vanhemmille kamuille, jos muistatte! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Killa

Ps. Dajm: tuli sitten ostettua se Daim-suklaalevy -vaikken ole mikään suuri suklaalevyjen kuluttaja- ja heti jäin koukkuun ja koko 200g katosi yhdessä illassa! :) Olisi pitänyt pysyä niissä perinteisissä Daim-patukoissa vaan... ;)

Käväsin katsomassa tässä että mitä kuuluu tänne päin ja huomasin että viime visiittini ooli huomattu. Nuutti77 ja muutkin oli kysellyt noista menkoita. Ja ole tosittain oikeassa. viimeiset menkat tosiaan oli ns.vale menkat, on tod näk ovis ja hedelmöittyminen tapahtunut normaalia myöhemmin että sellaiset normaalia niukemmat ja lyhyemmät menkat sitten tosiaan tuli ja itse tulkitsin ne menkoiksi ja ajattelin että stressi tässä vaan tepposiaan tekee.

hermione77 tuo sun 30.11 tekstisi kuulosti niin kovin tutulta. itse rupesin stressaan kun kävi päivittäin kuumeilemassa ja kun sittten jäi vaan taustalle ja ihmettelemään kaikki tapahtuikin nopeammin kuin osasi odottaa.

titi oli kanssa käynyt kertoilemassa vähän hankalampia o-olojaan. meikäläinen on onneksi selvinnyt pienellä etomisella ja raudan maulla suussa ja rintojen arkuudella. että näköjään voi olla niin erilaisia alkuraskauksia. mutta tuleehan teitä pian lisää tuonne o-puolelle kun siellä tuntuu että on vasta niin vähän raskaana että on hassu kirjoitella kun toiset on jo yli 20 viikon ja toiset odottelee synnärille lähtöä. Kaipaan muitakin ihan uusia enskoja sinne. pingu sinne on kai ainakin siirtymässä..ja esittely pinosta huomasin että muitakin sinne saa odotella jo vähitellen.

Paljon plussapölyä tänne kaikille!

Emka- (.) rv 12+3

Sama teksti kopsattuna tuolta perjantain pinosta. Tottakai me pidetään sut listoilla. Mä luulen, ettei mulla oo tallessa niitä kesänaikaisia esittelypinoja missään (en kyllä oo varma), eli jos vaan viittit tehdä uuden esittelyn niin päivitän sen sitten tuonne meidän esittelypinoon :)

-Sara-Maria-

Onnittelut Pingulle plussasta!

Sitä itsekin toivoo taas pian plussaa, vaan ihan heti ei kannattane mitään odotella. Nyt kaiketi menossa kp 10/27-29, tosin nyt keskenmenon jälkeen voi kuulemma seuraavia kuukautisia odottaa 4-8 viikon sisään.

Hauska lukea teidän juttujanne täältä, vaikken itse vielä ihan samalla vaihteella olekaan. Pikku hiljaa kuitenkin, kunhan tää kaavinnan jälkeinen vuoto nyt ensiksi loppuisi...

Laulaa:" Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa..."

Enempää sanoja en muista, mut voin kertoa, et on paljon kauniimpaa kuunneltavaa näin netin välityksellä kuin livenä... HIH

Mä oon erittäin hyvällä tuulella, jos ei joku vielä jymmärtänyt...

Eilen illalla istuskeltiin mieheni kanssa iltaa ja maisteltiin vähän drinkkejä, kun hän yhtäkkiä pomppas ylös ja tokas: " Ai niin, mä en muistanutkaan." Käveli keittiöön ja toi mulle pienen muovipussin. Siellä oli kolme , siis oikeesti 3, kultaista rannekorua. Hassu mies! Kävi viikolla huutokaupassa ja oli ostanut ne mulle. Ihan sopiviakin olivat. Mä olin ihan ällikällä ja onnesta soikeena. Mun miehelläni kun ei yleensä ole tapana ostella edes joulu- tai synttäri lahjoja.

Pariisitar: Kiva kun on joku muukin, joka ei ole vielä päässyt tosi toimiin. Länsi- Uudeltamaalta mekin ollaan, et ties vaikka joskus oltais saman neuvolan asiakkaita tai köllöteltäis yhdessä synnytysosastolla...

Saikku: Ihanaa, rentouttavaa ja romanttista matkaa teille!!! Jos nääs en tässä välissä taas kirjottele...

Ja sori, jos kuulosti jotenkin ällö-kehumiselta, mut oli pakko päästä jollekin hehkuttamaan oloaan...

Ihanaa viikonloppua pupuilun merkeissä kaikille!

toivottelee:

-Hätähousu-

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat