Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Päätin muuttaa elämäntapojani ja aloittaa terveellisemmän elämän. Pois karkit ja muu makea! Jes! Lisää liikuntaa ja virtaa elämään. Olen kauan kärsinyt tästä ja nyt se on loppu. Maaliskuussa -14kg.

Kommentit (11)

Olen koko syksyn tuntenut jonkunlaista masennus/pahaaoloa tietämättä mistä se oikein johtuu. Parisuhde on kunnossa, ihana lapsi ja opiskelen alalla josta pidän... silti olen syönyt suruuni järjettömät määrät karkkia (täysin sokeriaddiktoitunut) ja rypenyt itsesäälissä. Nyt koin kuitenkin etten voi jatkaa näin. Haluan mahtua vanhoihin (ja varsinkin uusiin) ihaniin vaatteisiin ja tuntea olevani elossa. Jo ihan perheeni vuoksi.

ap

Eli olen laihduttanut aikaisemmin 16kg ja ollut normaalipainoinen pitkään. Eli tiedän mitä on tulossa. Raskaus toi mukanaan 20kg mutta ne oli kaikki pois ennen lapsen 6kk synttäreitä. Nyt on kertynyt vajaassa 6kk painoa ihan älyttömästi ja mieli ollut todella maassa. Täysin itse aiheutettua.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja haaveilin pitkään että vielä minä mahdun niihin. Nyt minä taas mahdun niihin ja olen kaikinpuolin onnellinen. Olen saanut itsetuntoni takaisin ja osaan olla ylpeä itsestäni. T: hääkuvassa 100 kg painanut

paino tällä hetkellä 92 ja pituutta on 180 senttiä. 20 kiloa haluaisin pudottaa. Mitkä sinun mittasi ovat, ollaanko yhtään saman urakan edessä? minä olen yrittänyt ajatella tätä niin että otan yhden päivän kerrallaan, esim. tänään en syö pulla mutta huomisesta en tiedä. Tänään menen lenkille, huominen katsotaan sitten erikseen. tuntuu toimivan suht hyvin, ainakin välillä... ;)

itse tein samanlaisen päätöksen hiljattain! välillä repsahtelen sokerin kanssa mutta entiseen verrattuna kulutus on ihan minimaalista. painoa on lähtenyt kuin huomaamatta, muuten syön kuten ennenkin oikeastaan. light cocis on mulla auttanu pahaan sokerinhimoon iltaisin.

... mutta painan tällähetkellä 82kg... aaargh. Tavoite on siis 66-68kg kohdalla, mikä ei minun pituuksilla kuulosta kovin vähältä. Mutta olen (ja siskoni ja äitini kans) " painavaa" sorttia. Eli painaessani 66kg mahtuu 36/38 vaatteet päälle hyvin. Tätä ei usko yleensä kukaan, mut näin vaan on. Niin yritin siis sanoa, et kilot ei aina kerro todellista kokoa.

Mut juu. Tsempataan toisiamme. Mä liityin MTV3:n keventäjiin (aiemmin olen ollut painonvartijoissa) ja katsotaan miten lähtee liikkeelle. Innostus on ainakin nyt korkealla!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat