Seuraa 

Sivut

Kommentit (52)

Lila, huomasin sen palapelihomman, kun mentiin aamiaiselta takas huoneeseen ja sehän oli jo myöhäistä. Harmi! Täytyy löytää joku muu käyttäjä ja yrittää etsiä ne puuttuvat palatkin.

Kaunokainen tykkäsi hyppiä ja seistä sylissä! Suloinen neiti, isosiskonsa näköinen:)

Nyt aion nukkumaan...

T: Ynis

Lämpimät Onnittelut Äitikuu perheineen pikku prinssistä!

Hauskaa, että sattui syntymään juuri tänään kun olisit ollut menossa pikkujouluihin:)

Mielenkiinnolla odotan myös kuinka tämänkertainen synnytys meni, kunhan aikaa ja jaksamista riittää!

Aavis

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen siskon pojalle(14v) joka välillä " ulkoiluttanut" poikiamme maksanut 10e/h ja sitten kun kaikki mennyt hyvinja olen ollut varoissani=)) olen välillä lykännyt käteen extra viitosen-kympin,niin tykkää taas tulla ens kerralla...

Näin minä ajattelisin!

Huisin jännät paikat Äitikuulla!!!!!!

L

Koti siivottu ja saunassakin kävin.Väsyttää niiiiin,nyt todella odotan että saan lapset nukkumaan.Poika ei ole vielä edes menny saunaan..

Ja typynen megayöunien lisäksi nukkuin pitkät päikit..

Mihin Enkeli on hävinny?Kävittekö pe nlapsykologil?Miten meni?

Lapset vinkuu purkkaa...

jatu

Kaunokainen on kyllä nimensä veroinen - ihana tuhisija :-)

Seuraavalla kerralla kai munkin on uskaltauduttava Lilan ennustustelttaan :-)

Keilin

Harvoin sitä lähdetään pikkujoulun viettoon niin, että kello herättää :-)

Äk, taitaa olla, ettei tänään sitten nähdäkään. Kuulostaa siltä, että sulla on toinen tapaaminen. Onnea matkaan :-)

Keilin

Vaaleansiniset onnittelut Äitikuulle ja perheelle!

Tulimme juuri kotiin. Hyvin oli mennyt hoitotytöllä lasten kanssa. Antsa oli tosin lopulta nukahtanut siskonsa viereen, mutta siitä siirretty omaan sänkyynsä.

Konsertti oli hyvä, ruoka sen jälkeen oli hyvää, viinikin oli hyvää..hik!

:) Hyvää yötä kaikille!

SaaMa

Tamperekateus iskenyt.

Paljastuiko, Lila, jotain tuossa äskeistä edellisessä viestissä?

Pönksyllä 2xkorvatulehdus. Huomenna olen hyvä kotiäiti (niin kuin pe) ja huono työnainen. Olisi niin kiireitä ja täytyy toisten niskaan jättää.

Nyt silmät tyynylle, miehelläkin jo pää kiinni. Tule uni, tule heti, tuudita syleilyysi koko suuri peti.

Jokohan se Äk meni? Tule ilmoittautumaan ainakin jos et vielä mennyt!

ei mulla muuta, lähdetään miehen vanhempien luo kohta... mut eka suihkuun pitäis selvitä.

Hauskaa pikkujoulua tampereelle matkaaville!

Petra, Ida ja vauva rv 37+1

Ensin kiitokset hyvästä seurasta! Pirtsakkana täällä töissä ollaan. :-) Reissu teki hyvää. Ensimmäistä kertaa 9kuukauteen sain nukkua kenenkään herättämättä! Aikas ihanaa!

Oli jännää taas saada nikeille kasvoja ja tavata ja viettää aikaa ihan livenä. Täytyisiköhän seuraavan mammatapaamisen olla hieman pidempi? Aika tuntui loppuvan kesken, jäi miljoona asiaa kysymättä. ;-)

Pukkaa taas noita hymiöitä. Eikait haittaa?

Kotona oli mies pärjännyt suht`koht hyvin lasten kanssa. Hienosti oli saanut tytöt nukkumaan, Rosan kohdalla sitä hieman epäilin.. Rosa oli raapinut kovasti itseään yöllä. Oli herännyt n.15krt. Mies kertoi että Rosa oli saanut lievän kosketusreaktion illalla jostain leukaansa ja sitten oli raapinut kovasti itseään yöllä. Kun kotiin pääsin, niin siellä oli vastassa rähmäsilmäinen ja leuka kudosnestettä tihkuva Rosa. Miehellä ei tullut mieleen että Ataraxia voisi antaa tytölle, jos lievän reaktion jostain saa. " Huokaus"

Veikkaan, että jos kotona, minun töissäollessa, vaikka jompikumpi lapsista saisi kirveen päähänsä, niin mies odottaisi että minä tulen kotiin ja hoidan homman. Täytyy seuraavaksi jättää vielä selkokielisemmät ohjeet ja kirjallisena, kun mies jää hoitovastuuseen lapsista.

Ehkäpä mies tuskailee että minä en ikinä ymmärrä katsoa esim. auton rengaspaineita tai pissapoikaa. Jotka ovat ihan itsestäänselviä hänelle.

Hali ja rutistus Sittikselle. Kova paikka huomenna edessä.

Ynis, nyt unohtui ne palapelit. Harmi!

Nyt kävi ajatus jumittamaan. Saatanpa palailla vielä.

Lila75

Tänään taas aikaiseksi saatu ties mitä pakkaseen ja lasten sekä miehen napaan.

Huomenna mulle tulee taas pitkästä aikaa siivoja.Ihanaa!

Onnea vielä Äitikuu ja prinssi!!!!!!

Saako udella pojan mittoja?????

Lapset nukkuu,mies pelaamassa ja en tiedä mitä tekisin,täällä notkun aikaa tappaen!

L+5+rv 24+

Voi kuinka ihania uutisia täällä! Hyvää vointia teille kaikille! Vauvantuoksuista arkea!!

Muuta en sit ehdikään, jos sit kun saan äitini tänne avuksi niin ehtisi kirjoitella. Neiti nukkuu jo aika hyvin, eka pätkä yli neljä tuntia ja loput unet vähän enemmän pätkissä yöllä. Päivälläkin nukkuu vielä paljon vaikka hyvin virkeitäkin hetkiä on.

mut pakko mennä, tidssiä odotellaan..

Reeli, Lenni ja vauva 2vkoa

Äitikuulle ja koko perheelle!!Hieno joulukuun aloitus. Ja hyvää pikkujoulua:D

simam

PS. ihania, suloisia pienokaiskuvia olette lähettäneet. kyllä vastasyntyneissä on jotain erityistä...

Nyt ehdin kirjoittaa, äitini meni pojan kanssa ulos.

Mä olin pe työpaikan pikkujouluissa ja oli kyllä kiva ilta. Oltiin jatkoilla Ilveksessä ja mä innostuin juomaan paukkuja no sen tiettä mikä oli olo la aamuna ja rahaa meni, no en mä käy kun kerran kax vuodessa baarissa niin mitäpä tuosta. Tulin taxilla kotiin ja jo taxissa tuli huono olo no kolme kertaa kävin posliinipöntöllä ja la nousin vasta puol 2:) vieläkin heikko olo, ei vanha enää jaksa.... tampereen pikkujoulut olivat eilen, tulkaahan sit kertomaan millasat oli?

Äitikuulle vielä onnea ja ihanaa vauvantuoksuista arkea.

Mun yks kaveri kertoi eilen että saa kolmanne lapsensa ja toinenkin on vasta vuoden, huh kolme pientä lasta ja mä olen välillä ihan poikki ton yhdenkin kanssa.

Meillä tuo pukeminen on edelleen aivan kamalaa, tänään meni hieman paremmin. puhumallal saatiin päälle.

meillä on miehen kanssa taas vaihe, kaikki tökkii, mikä siinä on että ei saada tätä yhteiselämää sujuvaksi, mua ärsyttää kaikki ja tähn vielä mukamas toinen lapsi, no eipä tuo apsen santi kuulosta mahdolliselta fyysisestikään.... me tehdään aina omia juttuja mies omalla koneella ja mä omalla, meillä kax tasonen talo, joilla molemmilla omat tietokoneet tv.kin löytyy miolemmista kerroksista.

no jospa lopetan etten liikaa marise.

t. manteli

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat