Vierailija

Ja mitkä teillä oli syynä niiden määräämiseen? Kauanko olitte yrittäneet ennen näiden ai jomman kumman määräämistä ja kauanko kesti mahdollisen raskauden alkaminen kuurin aloitettuasi?

Kommentit (4)

Terolutit minulle määrättiin kierron tasoittamiseksi kun vauvaa oli yritetty hieman yli vuosi ja sinä aikana oli ollut vain kuudet menkat. Häiriötä oli verikokeiden mukaan kuitenkin ovuloinnissa ja lopetin terolutit kolmen kierron jälkeen.

Clomifen aloitettiin suunnilleen 2v yrityksen jälkeen ja kolmannesta clomikierrosta tärppäsi, söin kp3-7 1tabletti. Ikävä kyllä se meni kesken rv9.

Uusi clomifenhoito aloitettiin aika pian km:sta toivuttuani ja jälleen kolmannesta kierrosta tärppäsi. Terve poika syntyi 01/05. Pojan ollessa vuoden ikäinen päätimme pyytää apuja kakkosen saamiseksi ja aika pian alkoikin tapahtua. Tällä kertaa tärppäsi toisesta clomikierrosta, tässä kierrossa apuna oli myös pregnyl-irrotuspiikki. Kuopuksemme syntyi 04/07.

Mulla syynä hormonihoitoihin siis erittäin laiska oma hormonitoiminta, menkat tuli todella epäsäännöllisesti enkä ovuloinut itse oikeastaan koskaan. Keväällä kuopuksen imetyksen loputtua tosin oli vissiin jonnkin verran kevättä rinnassa (ja munasarjoissa) koska ovuloinkin yllättäen ja aloin odottaa kolmosta ihan luomusti :o)

T poikien äiti rv25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat