Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse saan joka kertaa. Vain pikaseksin aikana joskus voin jäädä liian lähelle huppuja.. Ihmittelen usein kun joka puolella puhutaan naisista jotka eivät saa yhdynnässä olleenkaan. Olenko niin siunattu että nautin seksistä niin paljon. Olenko siunattu kun saan niin helposti.

Kertokaa kokemuksistanne.

Kommentit (9)

Vierailija:

Lainaus:

Ihmittelen usein kun joka puolella puhutaan naisista jotka eivät saa yhdynnässä olleenkaan.

Kertokaa kokemuksistanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Saan kyllä penis sisälläni, jos itse hieron klittaa samalla. Joidenkin mielestä tämä sitten tarkoittaa että saan yhdynnässä. Muutenkin saan vain suuseksillä ja vain muutaman kerran vuodessa.

Minulle se tarkoittaa itsetyydytystä, koska vain minä itse vaikutan asiaan, eikä miehellä ole nautintooni osaa eikä arpaa. Tokihan, joskus vuosia sitten, oli kiihottavaa kun mies katseli, mutta se tunne on jo aikaa sitten hävinnyt. Mies edelleen pyytää että tyydyttäisin itse itseäni ja hän saisi katsella, mutta itsetyydytys on muuttunut omasta nautinnosta miehen viihdyttämiseksi, ja siksi en saa vaikka yrittäisinkin.

en mäkään saa yhdynnässä, paitsi jos hieron klitorista samalla ja olen päällä selälläni tai istutaan vastakkain ja hieron samalla- saadaan sillä tavoin yhtäaikaakin -upeaa. Mutta että pelkästään peniksen avulla näyttää olevan vaikeea tai sitten mulla joku fiksaatio...? Olen 40v. Kerran suuseksissä sain niin, että mies tekikin vikaksi niin että työnsi sormen sisääni ja hiero ja siitä laukesin. Yleensä suuseksissä saan orgasmin vain klitorista kiihottamalla joko nuolemalla/+ sormilla....Mutta vinkkejä yhdynnässä tapahtuvaan orgasmiin pelkän peniksen avulla kaivataan! KIITOS ASIALLISILLE KIRJOITTAJILLE. " Hassua" kun jotkut jaksaa tarttua kirjoitusvirheisiin tms (huppuilijat).

ja noista hupuista sen verran, että itse en suosi huppuja ollenkaan, ovat hankalia kun takkia laittaa päälle. Hyvää joulun odotusta kaikille!

Usein tekemättä jääneet työt painaa ja se sitten aiheuttaa jännitystä. Seksi on antoisinta, kun ei ole kiirettä eikä ole mielessä tyyliin " kello on jo 22, pitäisi vielä tehdä sitä ja tätä ja ehtiä nukkua ennen huomista" . Enkä ole mitenkään erityisen fanaattinen pölypalleroiden ja tiskien murehtija.

Mutta ihan selkeän eron huomaan siihen, millaista seksi on silloin, kun ei ole kiirettä eikä paineita ja on nukkunut riittävästi vs. siihen, että arkihommat kaatuu niskaan.

Mulla on ainakin korvien välistä kiinni, miltä kosketus tuntuu. Jos olen rento ja vastaanottavainen, se tuntuu ihanalta ja saan orgasminkin suht helposti. Jos olen jännittynyt, en todennäköisesti saa ollenkaan. Tai jos saan, se on todella kovan työn tulos.

siis se kerta kun sain orgasmin miehen sormen ollessa sisällä ja hän ei enää hieronut klitorista vaan vain sisältä - se tapahtui tässä muutama aika sitten eli koitan " opiskella" eteenpäin tässä asiassa...kun aikaa...ja voimia..pieniä lapsia yms mukavaa puuhaa piisaa...Ehkä se tästä -jos olis toivoa. Tuntuu pahalta sekin jos miehestä tuntuu pahalta ettei hän pysty saamaan aikaan naiselleen orgasmia peniksellään niin ihanaa kuin yhdyntä hänen kanssaan on!! Hänellä on iso ja paksu penis. Jos sillä mitään merkitystä asialle...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat