Vierailija

Sivut

Kommentit (38)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En voi häntä paheksua tilanteesta, jos ei vaan halua minua tai muutenkaan, niin minkäs teet. Olen kyllä huomannut että en ole vongannut enään ainakaan 2 vuoteen, nii kaukaiselta ajatus tuntuu. Kerran kuussa hoidetaan asia pois alta kun on sopiva aika. Nuorin lapsi nyt 3v.

En ihan tyytyväinen siis, mutta en seksin takia eroaisi. En ole kuitenkaan katkeraan loppuun asti yksiavioinen...

M31

Ei kannata asettaa liikaa toiveita seksielämän muuttumiselle " oman elämän" lisääntymisellä. Itsekin ajttelin tilanteen korjantuvan kun loppui hoitovapaa syyskuussa, mutta ei näin juurikaan ole käynyt. Edelleen on liian harvoin (yleensä 1-3 krt/vk) ja liian estynyttä/konservatiivista toimintaa. Mielestäni.

Vastaajana 33 mies, jolla lähes samanikäinen vaimo ja 2-vuotias muksu. Ja joka ei makaa sohvalla useinkaan vaan osallistuu jonkun verran kotitöihinkin.

Vierailija:

Lainaus:

Itse olen kannustanut vaimoani tarttumaan omaan elämään synnytyksen jälkeen, tapaamaan ihmisiä ja jatkamaan omaa itsenäistä elämää.

...

Toivottavasti lapsen hoitoon laittaminen ja äidin töihin palaaminen pidentää äidin napanuorta lapseen, ja tilanne edes jossain määrin normalisoituu. Kenties jopa vapautuneempi ja liberaalimbi seksi tekee paluun.

Tämä keskustelu rönsyilee nyt hieman alkuperäisen aiheen ulkopuolelle. Todettakoon nyt että seksin harrastaminen tipahti synnytyksen jälkeen 3-4krt/vko määrästä 3krt/kk tasolle laadun heikentyessä estoisuuden kasvaessa. (M32)

En voi häntä paheksua tilanteesta, jos ei vaan halua minua tai muutenkaan, niin minkäs teet. Olen kyllä huomannut että en ole vongannut enään ainakaan 2 vuoteen, nii kaukaiselta ajatus tuntuu. Kerran kuussa hoidetaan asia pois alta kun on sopiva aika. Nuorin lapsi nyt 3v.

En ihan tyytyväinen siis, mutta en seksin takia eroaisi. En ole kuitenkaan katkeraan loppuun asti yksiavioinen...

M31

Vierailija:

Lainaus:

samalla hän taantui konservatiiseksi ja estyneeksi

(M32)

" omaan elämään" tarttumista, eli napanuoran pidentämistä lapseen. Käytännössä oma elämä tässä tarkoittaa ITSELLÄNI sitä, että viikossa on tunteja, jolloin tapaan toisia aikuisia ihmisiä, teen mielekkäitä asioita, keskustelen muustakin kuin lapsista. Äitinä taantuu helposti sellaiseen esimurrosikäisen latenssiin, eli seksi tuntuu kaukaiselta, vähän ällöttävältä asialta.

Itselläni taantuma ei tuottanut vaikeuksia, koska en elänyt parisuhteessa. Tunnistan kuitenkin konservatismin sekä estoisuuden. Yksi pykälä parempaan suuntaan oli imetyksen lopetus, toinen työ/opiskeluelämään palaaminen.

Normaalisti (ja nytkin) pidän hyvin paljon seksistä, enkä ole erityisen estynyt, saati konservatiivinen. Pienen lapsen kanssa molemmista piirteistä on etua, ne auttavat sietämään sitä kykkimistä postimerkin kokoisessa maailmassa, jonne mahtuu lähinnä vain vauvan/lapsen tarpeet. Ja jossa mikroskooppisesta ongelmastakin voi paisua jättiläinen.

t. nainen, 33v

Lisäksi minä tyydytän miehen suulla / käsin 2-4 x vkossa.

Näin siksi, että häpeän vartaloani tosi paljon ja siksi en halua, että mies koskettelee minua tms

kertoo että suomalaiset harrastavat seksiä keskimäärin 6 kertaa KUUKAUDESSA.

Tarina ei kerro minkä ikäiset tuohon tutkimukseen on otettu mukaan.

Seksiä harrastetaan nykyisin n. 3 kertaa kuukaudessa, eli todella vähän.

Vaimo menetti kiinnostuksen seksiin lapsen tulon jälkeen, samalla hän taantui konservatiiseksi ja estyneeksi. Säännölliseen, riehakkaaseen ja intohimoiseen seksiin tottuneelle puute vetää miehen hermot kireälle.

(M32)

Molemmat haluaisivat useammin, mutta työ, perhe ja harrastukset pitävät kiireisenä, aina ei ehdi tai jaksa ja elämässä on myös niin paljon muutakin antoisaa ;)

N30

nyt kun vauva alko potkimaan niin että mieskin tuntee niin oli ennen tätä aamua kahden viikon tauko.... yli vuosi ollaan oltu yhessä ja iät on 23

minua ei ainakaan kiinnostaisi panna mitään laiskaa sohvaperunaa joka pitäisi minua kodinhoitajanaan...

Vierailija:

Lainaus:

Joskus harvoin 2 kertaa viikossa, mutta yleensä max . kerta viikkoo jos sitäkään. Ja se kyllä vituttaa ja saa hermot huonoon kuntoon eikä kiinnosta paljon tehä kotitöitä ym ym.

M33 ja naimisissa

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat