Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miksi ihmeessä joku edes yrittää saada lapsensa kesken kauden hoitoon?

Eihän niitä paikkoja vapaudu kuin kesällä kun eskarit lähtee kouluun.

Typerää ihmetellä kun ei saa paikkaa, kun itse hakee aivan totaalisen väärään aikaan.

Sivut

Kommentit (43)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja ruuhka-Suomessa mekin olen ja aina on hoitopaikka löytynyt. Jos hoitopaikkaa ei hyväksy niin joutuu odottamaan taas usean kuukauden. Työpaikka ei välttämättä odota.

Kyllä se olisi asiakaspalvelua eikä DDR meininkiä, että yritetään saada lapset omille kotikulmilleen lasten edun mukaisesti.

Ainahan voit tehdä siirtoanomuksen. Luuletko tosiaan että resurssit vielä riittäisivät tuohon että aina tarkistettaisiin kaikkien satumarjattojen ja nicopettereiden paikat, että kenen kanssa voisi vaihtaa.

Jos paikka on myönnetty ja sen olet hyväksynyt niin olisit tyytyväinen järjestyneestä hoitopaikasta. Moni on jäänyt ruuhka-Suomessa ilman paikkaa moneksi kuukaudeksi.

kun päätin ottaa lapseni kotihoitoon. Jäin itse sairaslomalle töistä.

Toivottavasti paikan saa joku sitä todella tarvitseva perhe! ...kun tilanne alueella on mikä on....

Sitten pitää päättää, ettei yhtään työtehtävää saa täyttää kuin kesällä, ettei kukaan joudu työn vuoksi laittamaan tai vaihtamaan hoitopaikkaa väärään aikaan.

Eli jos firmasta jää eläkkeelle tai lähtee joku, ei uutta saa palkata ennen kuin kesällä. Uusia projekteja ei saa aloittaa, pitkiä sairaslomia ei saa tulla, työvoimatarve ei saakaan osoittautua suuremmaksi kuin oletettu, yritykset eivät saa kasvaa ja tarvita lisähenkilökuntaa väärään aikaan. Joopa joo.

Haluaisitko sinä että sinun työpaikkaasi siirrettäisiin viikottain. Ehkä päiväkotien henkilökuntakin haluaa jotakin pysyvyyttä elämäänsä. Ehkä heillä myös oma perhe ja sen tarpeet.

Ihmisillä saattaa tulla muuttoja sun muuta jolloin täytyy saada hoitopaikka uudelta paikkakunnalta. Kunnan on järjestettävä hoitopaikka. Meillekin sanottiin, että on hyvä hakea paikkaa mahdollisimman aikaisin, mutta ei voi taata paikkaa omasta lähihoitopaikasta koska aina saattaa tulla hakemuksia joissa paikka tarvitaan heti.

Meillä esikoinen jäi KESKEN VUODEN pois hoidosta, kun kuopus syntyi. Ja yksi paikka vapautui..

Vierailija:

Lainaus:

olen saanut paikat ihan mihin aikaan vaan vuodesta, ja ihan lähi pk: sta

ja naapurikaupunginosan lapsi on lähihoitopaikassa kun sillä hetkellä siellä ei ollut paikkaa lapselle. Näin me kuljeteltiin ristiin lapsiamme. Voisihan sitä joskus tehdä kartoitusta hoitoalueella onko tilanne muuttunut ja halutaanko vaihtaa paikkoja päittäin.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat