Vierailija

En tajua. Oon kärsinyt koko ikäni isoista rinnoista ! No jonkun mielestä nää varmaan on ihan tavallisen kokoiset, C-kuppi, mutta TODELLA ison näköiset ja saan jatkuvasti kuulla huutoja ja kommentteja niistä joka puolella eikä yhtään kiinnostaisi. Noh, otin itteeni niskasta kiinni ja sain laihdutettua 14 kiloa. Mutta arvatkaapa vaan pienenikö ne rinnat yhtään. NO EI !!! Muualta kyllä laihduin, hyvä niin, mutta nyt ne rinnat pomppaa silmiin vielä entistä enemmän. En edes uskalla kuvitella minkä näköinen lehmä oisin raskaana ollessa =(

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Alemmalla painolla takamus hyvä ja rinnat lurpat (ovat muutenkin pienet) ja parin kilon lisäys tekee rinnoista muodokkaammat, mutta farkut alkaa ahdistaa..

mulla myös c-kupit,

ja huomaan kyllä rinnoissakin tuon 5kilon painon nousun tai laskun.

niinpaljon eivät kyllä pienene/suurene että joutuisin rintaliivejä vaihtamaan,

mutta laihtuessa liivit ovat ihan ok,

kun taas lihoessani hieman pursuavat yli, mutta d-kuppi silti liian iso!!

tottakai jos laihdutat lihavasta normaaliin(-20kg), niin rinnat pienenee!

mutta joku 5kilon pudotus ei välttämättä vielä näy rinnoissa...

No olen tosiaan sen 14kg laihtunut, ja mitään ei rinnoissa tapahdu. Aivan samat liivit on käytössä vieläkin. Tarvii sitten vaan kuunnella niitä melonihuutoja jatkossakin :(

Minulla on DD-kupin rinnat, vaikka olisin alipainoinen, ja olen aina imetysten loputtua ollutkin. Nyt normaalipainoisena (BMI 21) koko on sama. Ilman raskautta painoni on vaihdellut 54 ja 68 kilon välillä, mutta rinnat on ja pysyy.

Että tällä rintavarustuksella ei ole tarvetta käyttää push uppeja, niin että rinnat näyttäisi pulpahtavan pihalle ja v-aukko voi olla avarampi kuin o-aukko, mutta eihän sen tartte tissivakoon ulottua. Otappa kuule pukeutumisneuvojaan yhteyttä, jos et usko/tajua.

T. se sama G75

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat