Vierailija

Onko omat juomakertasi mielestäsi harvoin, sopivasti, usein vai liian usein?

Sivut

Kommentit (31)

Hiprakassa...hmmm...heitetään nyt 3-4 kertaa vuodessa.

Aika vähän juon ja koko ajan vähemmän. Ei pää kestä juomia, eikä seuraavan päivä krapulaa ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se on kivaa. =) Päissäni olen ollut viimeksi... pitää kelata... taisi oilla nelisen kuukautta sitten. En kyllä ikiä ole niin päissäni, että tekisin jotain tyhmää, sammuisin, sönkkäisin tms. Sellaisesta tulee vain paha olo.

Ihan ok.

nyt, että pienessä hiprakassa (hieman tuntuu päässä) ehkä noin 2-4 kertaa vuodessa, juovuksissa en koskaan. Yleensä jos juon (max 1-2 kertaa/vko), juon vain yhden saunakaljan tai yhden lasin viiniä ja se ei vielä ole edes "hiprakka".

Ennen (viimeisestä kerrasta on reilu 2-v) otin n. kerran kuussa 2-5 annosta ja olin huppelissa. Krapulat vain äityivät niin pahoiksi, että päätin sitten lopettaa alkoholin käytön tyystin.

Juovuksissa en koskaan.

Juon alkoholia viikottain, mutta pieniä määriä. Esim. saunasiideri tai lasillinen-kaksi viiniä aterialla viikonloppuna. Voin myös olla kokonaan ilman, esim. viime viikonloppuna saunasiideri unohtui kauppaan, ei ole siis kamalaa sekään ;) Mielestäni määrät on sopivia.

Puolustukseksi sanottakoon, että vietän tässä viimeisiä lomapäiviä. Lomalla tulee tissuteltua vähän koko ajan, sitten kun arki alkaa, niin aika harvoin. Varmaan toi kerran parissa kuukaudessa pitää mullakin paikkaansa.

Itse en koe tätä lomatissutteluakaan ongelmaksi. Mun ei ole pakko juoda, eikä mun tartte juoda itteäni humalaan. Ja sitten arkena alkoholi ei todellakaan ole mikään ongelma.

Hiprakassa kerran tai pari viikossa (2-3 annosta). Vähän enemmän humalassa ehkä kerran kuussa? Tukevasti humalassa muutaman kerran vuodessa. Viimeksi kesäkuussa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat