Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko kenelläkään kokemusta Carriwell Seamless Maternity Bra -äitiys/urheiluliiveistä?

http://www.babyidea.fi/aidille/carriwell/maternitybra.html

Onko riittävän tukevat isoille ja aroille rinnoille raskausaikana?

Ihmettelen vain, että voiko noin edulliset liivit (15,25¿ postituskuluineen) olla oikeasti hyvät. :O Osaisikohan joku vielä neuvoa, mikä koko tuosta Cariwellin liivistä kannattaa ottaa, kun rinnat nyt jo kasvaneet jonkin verran (koko ennen raskautta 85DD). Toki tiedän, että rintojen kasvu raskausaikan on yksilöllistä, mutta jotain suuntaa ois kiva saada. :)

Toukan äippä 8+3

Kommentit (6)

mulla on nytkin noi liivit päällä, mut rinnat on siis luokkaa C. Mielestäni kuitenkin tarpeeksi tukevat, vaikka olisi isommatkin rinnat. Ja mikä kiva näissä, niin antavat aika kivasti periksi eli niissä on vähän varaa kasvaa. Ja plussaa on toki se, että eivät hierrä tai muuten kihnaa mistään ikävästi. Siis hintansa väärti mun mielestä =)

katotaan meneekö päälle enää raskauden lopussa, mutta mulla tulee kyl käytettyä näitä raskauden jälkeenkin.

Mykis rv 31

Ja minun tuntemukset liivistä sellaset, että ei kyllä mielestäni hirveän tukevat.... siis ainakaan minulla. Miun tavan liivit just jotain kokoo 85D/E. Voihan se olla vähän rintojen muodostakin kiinni, mut ei oo kyllä tullu hirveesti käytettyä. Ja urheilessa ei vois kuvitellakaan pitää pelkkiä noita. Ajattelin kokeilla liivejä sit uudestaan kun vauva tullu, voihan olla hyvät esim vaikka yöllä.

Nää siis miun kokemukset! ;)

ha-lm 32 tasan

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla rinnat normaalisti suunnilleen D-kuppia. Olen yhdet mustat kyseiset rintsikat ostanut. Oman kokemuksen mukaan ne tuntuvat päällä pehmeiltä ja yllättävän tukevilta. Tosin mitään liikuntaa en ne päällä pystyisi harrastamaan. Selkäkipua tosin tuntui tuon mallisista rintsikoista mulle tulevan. Ja jo parin pesun jälkeen alkoi ne purkautumaan yläreunasta. Alkoi lanka lähtemään irti. Tuntuu että langasta vetämällä purkautuu koko liivit lankakasaksi, joten pitkäikäiset ne eivät mulla olleet..

Kiitos kaikille vastanneille!

Päätin nyt tilata liivit. Pidän sitten vaikka yökäytössä, jos ei oo riittävän tukevat muuten.

Toukan äippä

Aivan mielettömän ihanat päällä. Ostin mustat ja valkoiset. Ensin tuntui, ettei tue ollenkaan, mutta väärässä olin. Ja niinkuin ed.mainittu sanoi, isommatkin rinnat mahtuu. Soittele Babyideaan, kyllä ne siellä osaa neuvoa oikean koon. Ajattelin vielä tilata ne pitsiset versiot myös.

-m-

...ne eivät TODELLAKAAN pysy rintojen alta kuvan tavalla eli liivien alaresori nousee ruttuun rintojen alle. Liivit ovat riittävän tukevat tavalliseen arkikäyttöön (ainakin tuki piisaa C+ kokoiselle povelle), mutten nuo päällä lähtisi kyllä esim. jumppaan tai juoksulenkille, siihen ei liivien tuki riitä. Hyvää näissä liiveissä on saumattomuus.

Paremmat ovat Carriwell' in Drop-cup liivit, joiden puolesta liputin toisessa ketjussa (imetysliivi-aiheisessa), ne ovat varsin tukevat ja hintansa väärti!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat