Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tämä on todella kiusallinen aihe minulle ja kumppanilleni. Yritän kertoa kaikki lyhyesti, mutta pääpointit sisällyttäen...

Olemme siis tavanneet mieheni kanssa alunpitäen baarissa. Aloimme tapailemaan, ja mies oli yleensä kännissä kun näimme. Seksi oli aina tuolloin taivaallista. Nyt sitten olemme pitkän aikaa tapailleet niin, että mies on selvä. Mutta seksi taas ei tunnu onnistuvan selvänä. Hän joko tulee liian aikaisin, tai sitten Stondis lopahtaa, jos kalu esim luiskahtaa ulos aktin aikana. Eikä sitä saa enää innostumaan, vaikka mitä tekisi.

En tiedä, miten keskustelisin tästä mieheni kanssa, etten hänen itsetuntoaa kolhisi entistä enemmän. Jokuhan siinä itsetunnossa mättää, kun tällaista tapahtuu. Pienessä mielessäni säälin miestä, koska tämä on hänelle vaikea paikka, ja selvästi hän yrittää, ja odottaa sitä kertaa, että onnistumme.

Nyt hän on alkanut sitten ottamaan muutaman oluen sekstailessamme, koska ilmeisesti yhdistää entisiin aikaoihin, kun kännipäissään aina onnistui.

Minä olen aina koittanut panostaa pitkiin esileikkeihin... mutta eivät näkään aina onnistu.

Nyt olen aina tämän kyseisen ongelman tapahtuman jälkeen pitäneent hieman taukoa, ja koittaneet myöhemmin uudestaan. Tai sitten mies nolostuu ja karkaa paikalta.

Miten puran tämän ongelman loukkaamatta miestä? Tarvitsemmeko me sen yhden onnistuneen kokemuksen, ja pitäisikö antaa vetää lärvit?

Todella alhaista, jos alkoholi varmistaa hyvän seksielämän... Mutta ilmeisesti joskus se on käytävä alhaallakin... Kertokaahan siis apuja, ja miten tästä eteen päin. En haluaisin juosta ongelmaa karkuun.

Kommentit (7)

minun nuorella rakastajallani, 20ja risat. AINA käy niin, että hänellä lerpsahtaa, joko asennon vaihdon yhteydessä tai ja varsinkin jos minä olen jo lauennut. olen tulkinnut nämä suorituspaineiksi, koska olen upea ja häntä vanhempi, mutta tilanne on tosi nolo, koska heppiä ei saa ylös millään enää ja siinä vaiheessa mulle tulee sellainen olo että minä en osaa häntä hyväillä oikein. Olen kehottanut häntä nauttimaan muutaman lasillisen, jotta rentoutuisi.

Onko tuo jännitystä, mikä estää stondiksen? Ja mitä voimme tehdä? Emme halua tutustua toisiimme ihmisinä, vaan haluamme pelkkää seksiä.

Nim. puolikova

hän laukesi ennenaikaisesti tai ei saanut seisomaan, kyse oli jännityksestä. Ja että noin kävi sellaisessa suhteessa, jossa hän ei voinut olla oma itsensä. Ja se, ettei hän voinut olla oma itsensä, aiheutti vaikeudet - myös ongelmista puhuminen on nolompaa, jos ei oikein ole sinut tilanteen ja itsensä kanssa.

Sitten taas sellaisessa suhteessa, joka olisi ollut niin mukava, että siinä olisi voinut keskustella myös seksiongelmista, ei ongelmia esiintynyt.

Yleensä heppi on aika fiksu kapistus ja temppuilee, mikäli mies tekee omaa syvintä tahtoaan/tunnettaan vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ollaaan vaimon kanssa oltu kimpassa jo 10 vuotta ja vieläkin multa tulee useimmiten turhan aikaisin. Vaimo väittää eteei sen oo niin väliä vaikka tulenkin ja ettei hän pidä " kuivana jyystämisestä" , mutta viime viikonloppuna olin pienessä porossa kun vaimo herätti minut seksiin, ilmeisesti humalasta johtuen minä kestin paljon paremmin kuin yleensä ja vaimo näyttti nauttivan, kun päästi jossain välissä jonun pienen äänähdyksenkin(harvinaista).

Eli voihan se alkoholikin rentouttaa sopivasti vai viekö se mieheltä tuntoa eikä siksi tule.

M33

jos olette toisistanne kiinnostuneita ihmisinä, fyysinen puoli jaksaa varmaan odottaa. Usein tommoiset ongelmat kertovat sitä, että mies jännittää rakastelua, eli ei tunne oloaan aivan kotoisaksi kanssasi. Voi myös olla, että hänellä on sinun suhteesi suorituspaineita, jotka tietysti johtavat helposti epäonnistumisten noidankehään.

Mun neuvona on, että yritätte vähemmän seksiä ja tutustutte toisiinne rauhassa. Tottakai voi olla, että miehen mielestä hän on nolannut itsensä sun silmissä, koska ei ole pystynyt suoriutumaan " kunnolla" . Ja riippuu aika paljon hänestä itsestäänkin, kuinka paljon voitte yhdessä lähestyä ongelmaa tekemättä siitä liian isoa ongelmaa.

Miestä tuntematta on vaikea sanoa, kumpi on parempi lähestymistapa: Se, että on hienotunteinen, vai se että ei ole sitä.

eipä lerpsahtaisi nuoren miehen kalu jos olisit oikeasti " upea" . Tuo muutama lasillinen on hyvä kikka. Nimittän kun niitä ottaa riittävästi niin nainen kuin nainen on upea. Suosittelen.

Kuule 7 kirjoittaja. On niitä upeita naisia esim. Hollywoodkin täynnä, mutta heidän miehet silti pettävät jne. Ei se stondis naisen upeudesta on kiinni.

Mieti kuinka moni aivan mielettömän upea nainen on onneton, eronnut tai petetty. Älä kuule laita heti syytä viattoman naisen niskoille.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat