Vierailija

tuntemusta käsiin niinkuin ne vapisisivat kokoajan. Hauiksissa on koko ajan sellainen pieni vapinan tunne. Päällepäin sitä ei näe. Kädet kyllä vähän vapisevat kun niitä oikein katsoo? Auttakaa, ennekuin tässä ihan paniikkiin menee.

Kommentit (15)

lapsi, joka valvottaa öisin. Muutenkin sängyssämme on on vilskettä enemmän tai vähemmän kun kaksi vanhempaakin lasta hiippailee yöllä viereen. Fysikaalisessa ja hierojallakin olen käynyt. Heti kun hieromiseen ja jumppaan tuli taukoa, pahahti kaikki jumiin. Olisiko kenelläkään suositela hyvää napropaatti(ko) se oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

http: //www. naprapaatti. info/yhteys. html tuolta minä löysin omani ja ihan huippu on! Heti loppui puutuminen kun niskasta avattiin fasetit! VOIN SUOSITELLA!

tottakai olisi hyvä käydä erikoislääkärillä ja ottaa magneetti- ja taivutuskuvat ym tutkia. uskon et tää koneella istuminenkaan ei ihan parasta oo niskoille:(

t. 8

Minä olen kilpaurheilija, nuori ja hyväkuntoinen ihminen. Sauvakävelen, jumppaan, käyn kuntosalilla. Apua löytyi lääkäriltä, lääkkeistä, naprapaatilta.

t. 8

Niska-hartiaseudun vaivoihinhan kun ei auta liikunta, venyttely ja rentoutus...

Ihmiset on nykyään niin saatanan avuttomia ja kuvittelevat että avain terveyteen tulee jostain lääkäriltä!

Minä olen kantanut rahani fysioterapiaan, hierontaan, akupunktioon, reikihoitoon, instrumentariumiin, hammaslääkäriin, naprapaatille sekä ostepatian erikoislääkärille. Aivan turhaa, ainoa mikä vuosien päästä auttoi, oli minä itse.

Halvemmalla pääset kun käyt ostamassa vaikka harjan varren ja alat keppijumpan.

Minua huolestuttaa, että jos näitä on pitkään, niin

a) voiko kroonistua?

b) voiko aiheuttaa jotain vakavia häiriöitä esim. aivojen verenkierrolle.

Niskat tosiaan usein tosi jumissa. Nytkin.

Maanantaina toivottavasti pääsen fysiatrille, tällä hetkellä sirdaludin avulla kamppailen. Apua saat naprapaatilta joka avaa niskasta ja selästä nuo fasettilukot, jotka aiheuttavat sen puutumisen :(

Mene lääkäriin, mulla auttaa naprapaatti, sirdalud ja odotan sinne erikoislääkärille pääsyä...

Tosiaan nostan sen ketjun pian, kuhan löydän sen:) Voimia!

Minulla esim. seuraavia oireita: kädet, pää, ja kasvot puutuvat, kädet ovat voimattomat ja tärisevät, korvia särkee, kasvoja särkee, päätä särkee, hartioita, niskaa, kaulaa ja rintakehää särkee, rytmihäiriöitä tulee, pahoinvointia, huimausta, silmiä särkee ja väsyttää. Olikohan vielä jotain... ei nyt tule mieleen, mutta ei tässä ehkä ihan kaikki tullut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat