Seuraa 

moikka!

Mulla on laskettu aika 1.8.2007, en ainakaan huomannu elokuisille omaa pinoa. Onko vielä muita elokuisia?

Ajateltiin jouluna kertoa molempien vanhemmille tämä uutinen mutta olisko klellään mitään hyvää ideaa miten kertoa? Ajattelin, että äidilleni voisin ostaa kasan lankoja ja laittaa mukaan jonkin kivan neule ohjeen, hän kun tykkää kutoa kauhiasti, koska meillä on nyt 11kk ikäinen tyttö niin mahtooko tuo ymmärtää että kutomistouhut olis uudelle tulokkaalle... mutta tosissaan jos jollain olisi jotai hyviä ideoita niin mielelläni otan vastaan=) olisko sittenkin ehkä jokin runo?

Kommentit (3)

ehdotti isomman sisaruksen pukemista paitaan/bodyyn jossa lukee Isosisko tai isoveli.

Itse ajattelin tämän mahdollisesti tehdä+lähettää pojasta otetun kuvan toisille isovanhemmille kun eivät ole paikalla. Täytyy kyllä tutkia että miten teksti erottuu kuvassa ja tosiaan vielä löytää tuollainen isovelipaita.

Ultrakuvaakin ajattelin, mutta luultavasti yritän mennä ultraan mahd, lähellä joulua jotta sydänäänet varmasti näkyvät jos niitä on niin kuva ei ehdi postissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...niin ihan hauska idea on askarrella itse jonkinlainen joulukalenteri, ja laittaa aaton " luukkuun" vaikka runo josta käy ilmi uusi tulokas. Tai miksei sinne voisi laittaa ihan vain paperin jossa lukee " Toinen lapsenlapsi" .

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat