Seuraa 

Hei!

Varasin tuossa matkan Barcelonaan, ja hups hei kuinka ollakaan, pari viikkoa myöhemmin huomasin olevani raskaana, huhtikuussa matkan aikaan olen viidennellä kuulla. Uskallanko lähteä, neljä päivää vain, mutta silti jotenkin arveluttaa...ja matkahan tietysti jo maksettu, saakohan tuosta edes rahojaan takaisin jos peruu..

Kokemuksia ja mielipiteitä kaipailen.

Kommentit (2)

4 päivän kaupunkilomalla Prahassa ollessani raskaana esikoisesta 29. viikolla. Kävin neuvolalääkärillä tarkistamassa tilanteen ennen lähtöä ja lennettiin lentoyhtiöllä joka ei vielä tuossa vaiheessa erillistä todistusta raskauden ongelmattomuudesta tarvinnut.

Meillä oli varsin onnistunut loma vaikka kuuma olikin, hotelli oli onneksi ilmastoitu ja juotuakin tuli riittävästi. Oli muuten jännä että mihin tahansa mentiin niin minun alkoholiton juomani maksoi aina enemmäin kun puoliskoni olut!

Nyt ollaan lähdössä talvilomalla etelään, mikäli kaikki menee hyvin, viikkoja kasassa tuolloin ~16.

Eli mun mielestä hyvillä mielin voit suunnitella lomaa mikäli kaikki menee ' normaalisti' !

Lennolla täytyy yrittää liikkua riittävästi ja juoda.Kaupunkiloma täytyy ottaa rauhallisesti.Sielä kun varmasti tulee paljon käveltyä=)

Jos 28 viikoa ylittyy matkustaessa on oltava lääkäriltä lausunto lentoyhtiölle,että kyseessä normaali raskaus.Jos lääkäri kieltää matkustamisen saat matkan rahan vakuutusyhtiöltä takaisin(jos sulla siis matkavakuutus voimassa)

Mutta matkalle siis pitkälti omien tuntemusten pohjalta.

Itse lähdössä autolla matkalle noin 1800km yhteensä rv 27-28 ja lääkärissä käyn ennen että saan tietää tilanteen.Sitten vasta innostun matkasta.

L+5+rv 24+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat