Vierailija

tänä aamuna taas mies päästi suustaan sellaista mitä en todellakaan haluaisi pienen lapsen kuulla..

en tiedä mistä sillä johtuu nämä mielialavaihtelut (joskus krapula), aina sanoo miten lapset eivät saisi mitään tuollaista kuulla/nähdä..silti tekee sitä itse, aina on vannonut ettei enää koskaan...

itse ei näistä suostu keskustelemaan, muutakuin senverran että sanoo ettei tiedä "mikä päässä napsahti" kun lapsen kuullen tai yleensäkin haukkuu ja välillä on myös fyysisesti käynyt käsiksi ja "lupaa" ettei tämä toistu enään.. syytä ei moiseen oikeasti ole.

jonkun ajan päästä on kuin eri ihminen (se johon alunperin olen rakastunut) ja on kuin mitään ei olisi tapahtunut.

mitä tällaisessa tilanteessa voi oikeasti tehdä? aina olen vannonut itselleni että kertakin vielä niin saa lähteä,mutta osaa näköjään aina näytellä niin täydellistä millä saa mieleni kerta kerran jälkeen muuttumaan.

nyt viime aikoina siis vasta tullut enempi tällaista outoa käytöstä, niinkuin olisi ihan eri persoona... joskus aiemmin ollut,mutta ei näin voimakkaina :(

Kommentit (13)

lapsen kuulle ja siten osoittaa myös se, ettei hän välitä lapsesta, koska ei ole lapsen isä, lapsi ei ole hänen.

Oletko miettinyt, millaisen kuvan lapsi saa paitsi perhe-elämästä, miehistä, myös sinusta?

olen ollut töissä nuorisokodissa, jossa oli huostaanotettuja nuoria. Etenkin pojat halveksivat naisia. heidän mielestään he miehinä (?) saavat kohdella naisia miten tahansa eikä naisten komentoa tarvitse totella.

Heidän suhtautuminen naisiin johtui ihan suoraan siitä, millaisia heidän omat äitinsä olivat olleet: heikkoja, hakattavina, alistettuja. Niin heikkoja, etteivät he kyenneet huolehtimaan omasta lapsesta sen vertaa, että olisi estänyt lapsta näkemästä väkivaltaa kotonaan.

Miehen malli taas oli, että mies saa tehdä mitä vain naisille, joka ei ole mitään.

Jos lapsesi on tyttö, hän saa mallin, että rakkaus on hakkaamista, naista saa kohdella miten vain,naisella ei ole arvoa.

Tähänkö haluat lapsesi kasvattaa?

Tiedän, ettei ero helppo ole.

Mutta näyttää, ettei sulla muuta tietä ole.

Ero voi olla myös väliaikainen. Voitte myös seurustella siten, että asutte eri osoitteissa.

Erosin itse miehestä, joka ei nähnyt minussa mitään hyvää. Fyysistä päällekäymistä ei ollut, mutta alkoholia ja henkistä väkivaltaa. Itsetunto oli romuna, mutta löysin rohkeuden silti ja lähdin. Meillä oli yhteiset lapset.

Se oli yksi elämäni parhaimmista päätöksistä.

lasten takia ero meillä ei siis koskaan lopullinen ollut, sinulla se on, joten mies ei tule lapsen välityksellä kummittelemaan elämääsi, ellet itse halua.

Oma lapseni on nyt aikuisena todennut, että hän oli iloinen erosta, eikä koskaan halunnut tai toivonut meidän palaavan yhteen.

Olin sitten pitkässä suhteessa, avioliitossa, joka päätyui eroon. Lapseni ei murehtinut tämänkään miehen perään!! Oli iloinen, että erosimme ja oli sitä mieltä, ettei olisi ikinä pitänyt mennä sen miehen kanssa yksiin - emme tarvinneet miestä kotiin! ja kyse ei kuitenkaan ollut mistään väkivallasta, vaan muista ja monimutkaisemmista syistä.

Pelasta itsesi, pelasta lapsesi. Olet vastuussa lapsesi tulevaisuudesta. Lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lakkaa olemasta hyväuskoinen ja häivy hyvän sään aikaan. Ihme että tällaista kukaan enää edes kysyy, luulisi asian olevan päivänselvä kaikille.

ihmiset jotka kärsivät mielenterveys ongelmista ovat hulluja, joten ei tule siis kysymykseenkään että itsellä voisi sellaista olla, siksi en uskalla edes ehdottaa tuota vaihtoehtoa vaikka haluaisin. tiedän jo sen etukäteen että syy olisi minussa ja minä olisin se "hullu".

ap

perusteella vaikuttanut sellaiselta, joka myöntäisi mielenterveydessään olevan mitään vikaa ja hankkituisi hoitoon... Ennemminkin tuollaiset tyypit löytää aina syytä muista, erityisesti naisesta.

niin helppoa. jos olisi niin olisin varmasti lähtenyt aikoja sitten. joku jarruttaa kuitenkin..

itsekin oon miettinyt jotain tuollaista mielenterv. juttuja, mutta en uskalla niitä edes ehdottaa, koska joskus on ihan eri syistä tullut puheeksi mielenterv. kärsivät ja mies ei voi sellaisia ymmärtää. niin hullultako se kuulostaakin ja olen yrittänyt selittää ettei kukaan voi sille mitään jos sairastuu, mutta ei vain ymmärrä..

että lapsi ei ole tämän miehen, vaan edellisestä liitosta. Ja eroa on kyllä tehty ennen(kin) ,mutta mies on niin epätoivoinen sillä hetkellä ja itse kun on hyväuskoinen ym. niin se on vaikeaa..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat